Monajenten Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hva har barna deres gått med i barnehagen i dag? (Og hvor gammel er de?) Syns påkledning er vanskelig i disse dager.
murmelmamma Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 mine har hatt en litt tjukk jobbebukse / dongeribukse med lett for... og så har de hatt t-skjorte og en vanlig genser under en fleecejakke...og joggesko.... uten lue.....fint og varmt i dag ja...!
Gjest Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Nå bor jeg ikke i Bergen, men i nærheten, så er samme vær. Mini på snart 2 år hadde på seg body, strømpebukse, bukse, fleecegenser og joggesko. 4,5 åringen hadde på seg bukse, sokker, joggesko, t-shorte og genser. Begge hadde på seg jakke og lue når jeg leverte i dag tidlig, da var det mye kaldere, men utover dagen ble det jo mildt.
Gjest amandine Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Dongeri og T-skjorte, en collegegenser som ble tatt av:) de har vært i skogen i hele dag, var deilig svett og sliten. Så har vi grillet og spist is i ettermiddag, skikkelig forsmak på sommer!
erteposen + 4 Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Hadde meg meg en gjeng av barn fra bhg. i dag i alderen 3-6 år. De hadde alle på seg ute: bomullstilongs, dongeribukse, gore tex joggesko eller kraftige joggesko, tynn genser/ullgenser, og en tynn fleece eller genser utenpå der. Alle hadde med seg vårjakke i bhg, og ingen brukte lue.
Yo&La+spire Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Jenta mi hadde strømpebukse, body, "utebukse" (hva heter det da? Vann og vindtett, men ikke tjukk, bare tynn fleece inni) og fleecegenser. Det hadde de fleste barna i parken også....men når eg tar henne ut så har hun vanlig bukse på (men i parken sitter hun i sandkassa og det er litt vått der)
Gjest amandine Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Bare mine barn som er varmblodige? Men det var da vitterlig 18 grader? Hadde drept dem med heteslag om de skulle gått med strømpik og fleece;) Her har de løpt barbent i hagen...uten lov men dog...
Fuckin' Cool Bitch Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 Her var 13 grader midt på dagen , og de hadde i morges på seg ullundertøy, dongeri bukser og gensere boblejakke. Reflex dresser henger i barnehagen. Nå blir det nok snart slutt på ullundertøyet og tynnere jakker.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 4,5-åringen: Stillongs og joggebukse. T-skjorte og collegegenser 1,5-åringen: Strømpebukse og joggebukse. Body og tynn genser. Begge med gore tex-vintersko fordi jeg ikke har kjøpt joggesko til dem enda. huff... Vet ikke om de har hatt jakke på seg, men de hadde med seg.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. april 2009 #12 Skrevet 15. april 2009 Da vi kom å henta jenta vår i dag hadde ho på seg det vi leverte ho med i dag (strømpebukse, bukse, body, tynn genser og jakke, men jakken var åpen). Luen hadde de tatt av pga svette, men nå ligger ho i senga m litt feber ( Så eg syns det er litt tidlig å ta av luen (tynn bomullslue), ho er 2 1/2 år...
Monajenten Skrevet 15. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2009 Takk for svar dere. Jeg syns det er så vanskelig ang. strømpebukse, vet ikke om de trenger det eller ikke. Mine har hatt på seg ullstrømpebukser i dag, og de var ikke for varme. Men det er kanskje på tide å gi slipp på ullundertøyet nå? :-s
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. april 2009 #15 Skrevet 15. april 2009 Går ikke i bhg, men har vært i åpenbarnehage i dag=) Hun hadde på seg ullboddy med høy hals, ull stømpebukse og Reima dressen. Hun er 19mnd
De tre gull Skrevet 15. april 2009 #16 Skrevet 15. april 2009 Ser at det mange som synes at dette været er vanskelig.. Jeg har hatt barn en stund nå(snart12år) og har som hovedregel når det gjelder strømpebukse/stilong: Over 10 grader av -under 10 grader på.. Har funket her i noen år.. Tror at vi som foreldre har lettere for å kle barna for mye istedet for lite..
Venja Skrevet 15. april 2009 #17 Skrevet 15. april 2009 Sikkert alt for mye... men stoler på at de kler av han utover dagen viss han blir for varm. Hadde på seg ullstilongs og trøye, joggebukse og genser. Fleecejakke, parkdress, lue og joggedress da jeg leverte han i dag tidlig og de skulle være ute. Er jo kaldere om morgenen enn ut på dagen. Da vi hentet han i går og de var ute hadde han på seg ullstilongs, ulltrøye og genser under parkdressen og lue.
Ranveig R Skrevet 15. april 2009 #18 Skrevet 15. april 2009 Vi bur ikkje i Bergen, og ungane går ikkje i barnehage, så kvifor eg svarer her veit eg ikkje ;-D Meiner det er relevant likevel ) Bur på Sotra og har vore ute med ungane i dag. Eldste på 3 1/2 hadde på seg ulltrøye (uten ermer), ullstrømpebukse, dongeribukse, collegegenser, og så ein strikkegenser som vi tok av då vi var i sola. Han hadde hue på, og så joggesko. Lille på 17,5 mnd hadde på seg ullbody og -strømpebukse, fóra selebukse, krinkelullhettejakke (det blei eit fint ord, gitt!), hue og sånne "aller-første-sko-Ecco-skinnsko". Eg hadde på meg dongeribukse, t-skjorte, joggesko og collegejakke, tok av jakken då eg sykla i sola med ungane i sykkelvogn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå