Gå til innhold

Blødning - noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en liten blødning i dag, bare bittelitt blod og bittelitt slim. Er i uke 10 og ganske engstelig. Er det noen andre som har opplevd dette? Bør jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ja skjønner det godt...skrev akkurat om dette i et innlegg rett over dette. håper det går bra, det gjør jo som regel det, men klart man blir engstlig.

Skrevet

hei! jeg har litt sånn. hatt det tre ganger, men med 10 dagers mellomrom ca. skal til legen på mandag for første gang, og skal spørre da. (tror jeg er 8 uker på vei)

Skrevet

Heisann.

Hiver meg på og svarer jeg også.

Blødde mandag, tirsdag og i dag friskt blod, ikke noe mye men uten slim. Stort sett en rund flekk på ppir og noen dråper i do.

Innimellom dette har jeg fått brunt i do og på papir, men ikke noe i truseinnlegget (annet enn bitte bitte små spor)

Tok BP tirsdag og i går og den har nesten doblet seg.

Så jeg tror nok alt der bra enda, men skjønner godt din bekymring da, jeg er ikke mer enn 5+2 i dag.

Lykke til og skal krysse alt for deg=)

Skrevet

Slimhinnene er veldig følsomme nå når du er gravid.Har du hatt sex i går kan det bli blødninger ut i fra det!

Om du ikke har smerter er det som regel helt ufarlig.

Men du kan jo be om en ul om det fortsetter.

Jeg har blødd 3 ganger dette svangerskapet og alt er helt fint er i min 25 uke nå.

Også har man lett for å blø neseblod blir det på samme måte:)

Skrevet

hadde små blødninger og det viste seg at det hadde vært en MA. Var hos legen fordi jeg hadde blødd i flere dager (7uke) og urinprøve var selvfølgelg fortsatt positv, hun kunne ikke si noe spesielt bare vent det går sikkert bra... men ikke før man faktisk får sjekke det med UL kan man vite... etter enda flere dager dro jeg direkte på legevakta, da ble jeg sendt til UL og fikk bekreftet det jeg hadde misstanke om. Tok utskraping og da er det å å prøve igjen. Overrasker meg hvor mye som skal til før en får skikkelig hjelp i det offentlige.

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde litt små blødninger i uke 5/6 i ca en uke. Litt på papiret og kanskje noen dråper i do et par ganger. Ringte legekontoret og fikk beskjed om å ringe hvis jeg ble dårlig. Det gikk over i slutten av uke 6. Nå fikk jeg litt brunt/rødt på papiret i dag tidlig også (8+3) så jeg ringte legekontoret i dag tidlig og fikk time på dagen. Så nå skal jeg på ul tror jeg på tirsdag. Hvert fall gyn. undersøkelse. Har nå lært hvordan det offentlige fungere.. sa jeg hadde blødd mer enn jeg har gjort.. hvis ikke så hører de ikke. Pluss nevnte SA jeg hadde november. Hvis du skal til legen.. så overdriv litt. hvis ikke blir man bare sent rett hjem. Lykke til:) Håper det går bra med oss:)

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme som deg tidligere i uken ( uke 9) og skulle heldigvis til legen dagen etter. Hun kunne ikke se noe spor av noenting, og UL viste et sprell levende foster med hjertelyd:-) Veldig glad( hatt to MA og en SA tidligere) Kan det være bare litt farget utflod du har? Smerter?

Lykke til!

Skrevet

Så godt å høre. Tror kanskje det bare har vært litt farget utflod nå sist. Men har hatt skikkelig smerter uten noen blødninger i hele natt, og deler av dagen. Kaster opp til det kommer blod, og hatt liknene smerter som jeg hadde ved SA i november. Vært opp i omtrent hele natt med varme kluter på magen. Vondt for å puste på en måte.. men det kan komme av oppkast, blir vel støl på en måte. Kan faktisk ikke huske sist jeg har hatt så mye smerter.. noen som har opplevd noe liknende? Kvalme er jo et bra tegn, men symptomene forsvinner vel ikke ved en MA eller? Skal ikke ta sorgene på forskudd. Kan være det at jeg kaster opp så mye som gjør kroppen litt rar også. Krysser fingrene for at det er det:) SKal på sykehuset tirsdag kl. 12.30 så da faller dommen om det er liv eller ikke, eller om det er 1 eller 2. Ikke godt å vite. Har veldig mye tvillinger i familiene på hver vår side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...