snart mor til 3 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 det er natt og vi har akkurat lagt henne i sengen hennes.. hun skriker og skriker og skriker..nekter å være borti smokken og vil bare ikke noooe!! slike skrikeøkter har hun hadd et par ganger de siste to ukene rundt leggetid enten på dagen eller kvelden... øyeblikkelig vi tar henne opp av sengen smiler hun som en sol,men i sengen høres det ut som...ja.... hjelp?
mamman til to gutter Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Her har vi stadig vekk sånne runder, men det gir seg etter en stund. Når han var 10mnd satte vi oss først på en stol ved siden av senga hans mens vi pratet eller sang lavt, så flyttet vi oss mer og mer ut når han roet seg. Nå er han 21mnd og nå holder det at vi setter oss utenfor rommet hans sånn at han ser oss. Jeg liker ikke ferber, men lar han gråte uten å løfte han opp så lenge vi er i rommet eller rett utenfor så han ser oss. Noen ganger er det helt umulig å gjøre det på den måten og da må vi sitte og stryke han på ryggen eller massere beinet forsiktig for at han skal roe seg.
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hun har prøvd seg sånn hun her også noen sjeldne ganger, men vi har faktisk ALDRI tatt henne opp av senga bortsett fra når hun har vært syk eller har bæsja e.l. Og jeg tror det er p.g.a vi aldri tar henne opp at hun roer seg såppas fort igjen, og veldig sjelden skriker når hun skal legge seg. Så det er egentlig mitt beste råd, å ikke ta henne opp av senga. Forutsatt at du er heeeelt sikker på at hun har det bra såklart!
snart mor til 3 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 hvordan vet man EGENTLIG at de har det helt bra? syntes det er vanskelig når hun er som hun er ikveld siden hun aldri har skrekett slik tidligere. Syte-klage-skriking er en ting,men dette?? dette er ikke likt noe... men nå har det vært stille i 1 minutt..åper det holder seg..kryss fingre og tær..
erteposen + 4 Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Du må jo nesten bare la henne skrike og heller gå inn med jevne mellomrom. Hun høres jo overtrøtt ut eller sta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå