Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men får prøve å ordlegge meg slik jeg tenker i hode...

Er det tilfelle at noen kan spekulere i å bli gravid KUN for å få OS?

Det har seg slik, at det akkurat i nabolaget har vært 2 som har blitt gravid. Ingen av dem har noen mann/kjæreste, og begge har 1 barn, som skal begynne på skolen til høsten. Så var det ei som sa: ja, det er vel KUN for å få OS fortsatt. Jeg ble helt satt ut, er det mulig, tenkte jeg?? Ja, jeg lurer ennå, kan det faktisk være mulig?? Håper og tror at folk har andre grunner til å få barn, og ble litt skremt kan en si!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om noen gjør det kun for å få os burde de ta opp igjen matte. for det er ikke spesielt godt timesbetalt å få barn alene.

men at noen har lyst på barn og tar med stønadene i bergningen tviler jeg ikke på.

Skrevet

Slikt synes jeg bare det er dumt å spekulere i. Alle vet/burde vite at det ikke er fett å være enslig forsørger uansett.

Skrevet

Ja, liksom det jeg også tenker. Men om en lever på sosialen, så får det jo en del betydning har jeg forstått, da blir det en del mer. Hun ene gidder(ja, hun har sagt det selv...) nemlig ikke jobbe, det er så stress synst hun...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...