Gå til innhold

Pilates, kan du fortelle meg noe om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om je skal hive meg på en pilatestime i kveld. Men jeg er en pyse når det gjelder nye ting, og jeg er ikke så sprek. Redd for at jeg ikke skal klare å fullføre timen.

Er det veldig vanskelig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være litt tungt til tider, feks med toningball (to tunge små baller man ofte bruker som vekter)

men ingen av øvelsene blir repetert så mange ganger at det er umulig! så dette klarer du, jeg er utrent og klarer det!

begynte for to uker siden, og liker treninga godt, noen øvelser er selvsagt litt tunge, men som sagt, de er ikke urealistiske!!

lykke til!

Skrevet

Pilates blir tyngre jo riktigere du utfører det. Har selv trent pilates på et studio med tett oppfølging av instruktører og da får man kjempemye ut av øvelser som man ellers ikke tror at er en "styrkeøvelse" i det hele tatt.

Pilates er en super trening for alle fra dårlig trente til topptrente! Jeg har trent veldig mye i mitt liv og dette er den beste treningsformen jeg har prøvd. Jeg trente også da jeg var gravid og fra 6 uker etter fødsel med begge barna. Super opptrening av de riktige musklene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...