Gå til innhold

Mener jeg kjenner noe i uke 11-12-flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha kjent liv i magen de siste to dagene. Er mellom 11 og 12 uker på vei. Det skal vel egentlig ikke være mulig å kjenne liv så tidlig? Kan være jeg innbiller meg, men venter nr 2 og kjenner veldig igjen følelsen fra nr. 1. Da kjente jeg ikke liv før rundt uke 17. Flere som mener de har kjent liv tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også mener jeg har kjent noe men har tenkt at det har vært fortidlig, jeg lå i sengen og hadde knærne opp mot magen. Det begynner å bli ganske hardt i magen og da jeg lå der kjente jeg en liten "streif" i magen på venstre side. prøvde å kjenne etter mere men det kom ikke mere da, håper jeg snart kjenner mere=D er i uke 12 i morgen! =D

Skrevet

Det er nok ganske så vanlig å kjenne liv tidligere i andre svangerskap. Med min første var jeg i uke 18 da jeg kennte noe for første gang mens med nr. to og tre var det i uke 11. Venter nå spent på å komme så langt med minsten (er 7+3 uker på vei)!

Skrevet

Jeg kjente masse liv fra uke 12 med førstemann, og med morkaka foran, så alt er mulig!! AKTIV gutt, både der inne og her ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...