Mamma til 2 søte jenter Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Er i dag i uke 23+2. I natt hadde jeg skikkelige magesmerter, akkurat slik de er når jeg har luftsmerter. Fant ut at jeg måtte gå på do for å se om det kom ut noe luft (dette pleier som regel å hjelpe på slike smerter). I stedenfor ble smertene mye verre, og plutselig lå jeg på gulvet med en skrekkslagen mann som i full fart kom ut på badet. Jeg hadde besvimt, i fallet flyttet stellebordet minst en halv meter. Lå på siden med blod i ansiktet. Hadde fått kutt i overleppa, skikkelig vondt i høyre fortann (men hadde heldigvis ikke løsnet), vondt i nakken og vondt i nesa. Jeg lå å skalv i flere minutter. Vi ringte Legevakten som etter flere minutters prat med mannen min med både sykepleier og lege mente de det var et blodtrykksfall, og at jeg ikke trengte å komme til legevakten. Dersom magesmertene kom tilbake måtte jeg komme tilbake til legevakten. Mens mannen min snakket med dem merket jeg etterhvert også liv i magen. Skikkelig forferdelig opplevelse både for meg og mannen min. Jeg var hos fastlegen i dag som konkluderte med det samme. Synes det var veldig skremmende. Har opplevd det samme en gang tidligere, men da uten å være gravid. Fikk også høre hjertelyden hos fastlegen og den var på det samme som den har vært på hele tiden, på 144. Lurer på om det er flere som er plaget med besvimelser under svangerskapet?? Håper jg slipper å bli plaget med det flere ganger. Var skikkelig ekkelt, og spesielt når man ikke bare har seg selv å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå