solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Min mann har 131,25 i timen og jobber i en stor el-kjede. Ikke veldig godt betalt akkurat =))
lego Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Har fastlønn, men omregnet i timelønn så hadde jeg ca 137,- før jeg gikk ut i permisjon. Går opp i lønn når jeg kommer tilbake, litt usikker på ny lønn, men tipper ca 140,-
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 http://www.butikksjef.com/Lonn.html Jeg lå på trinn 6 før jeg fikk lederansvar. + tilleggene for kveld og helg da.
OsloMor Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Jobber som ekstrahjelp i klesbutikk, har grunnlønn på 145,5 i timen. Er igrunnen ganske fornøyd jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå