Gå til innhold

Kvalmen forsvinner allerede i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, venter nr 2, har mistet 2 ganger før jeg fikk første. Har alltid vært veldig kvalm, men denne gangen roer det seg allerede. Var kvalm i hele forrige uke, men de siste 2 dagene har vært "fine". Andre som varierer her? Jeg vet jo at det varierer fra svangerskap til svangerskap, men er liksom greit å kjenne kvalmen, da vet en hormonene jobber ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette var akkurat som jeg skulle skrevet det selv:) Jeg har vært kjempekvalm siden forrige uke, da gikk jeg over til uke 7. Nå går jeg over til uke 8 i morgen og kjenner meg i mye bedre form. Jeg var på første ultralyd i går og så at alt var bra og et lite hjerte som banket:)

Men jeg startet med et råd jeg fikk om farris og eplejuice, så mulig den har hjulpet meg litt også.

Skrevet

hei,

jeg leste akkurat på babyverden at det er ganske normalt at man blir mindre kvalm sånn rundt uke 8-9. jeg har også vært i varierende form den siste uken. et par dager har jeg vært helt fin (ikke noe kvalm) og et par dager har jeg vært veldig kvalm. Rare ting! Men, som sagt, tror det er helt normalt!

(er selv uke 9+3 ca)

Skrevet

Jeg har det akkurat likt som deg. venter også min nr.2. Var grusomt kvalm hele påsken, men nå er det bare fryd og gammen. Er helt enig i at det på en måte er greitt å være kvalm, for da vet en at det er noe der :) Men vi får bare krysse fingrene på at alt er bra. Er sjelden noen som har helt like svangerskap.... :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...