☆chiquita☆ Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Du hadde rett! Det var ei lita prinsesse i magen min! SÅ utrolig gy det er å være på ultralyd. Nå skal jeg bare nyte resten av svangerskapet. Ingen flere bekymringer! Alt så fint ut. Fikk termin 14.09, så det er jo bare 2 dager før. Så da er jeg 18+4 idag:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 så utrolig gøy med ei prinsesse;-))))) det er en lettelse når alt er iorden på ord.ul..man slapper mer av etterpå! jeg tror jeg er inne i en super hormonell periode.jeg er så irritert over det meste, og er nok pyton å omgås..sambo har rømt på trening, og jeg syns det er deilig å være alene.har sovet dårlig noen netter nå, og er fryktelig treig i magen, så kanskje det er årsaken;-) men nå har jeg spist masse aprikoser, og håper på underverker;-)) nok klaging!! alle har kommentert at magen min har vokst masse i påsken, og det er litt gøy..med tuva fikk jeg ikke skikkelig gravidmage før 7 mnd på vei nesten... Du får kjøpe en liten kjole snart du da...er jo kjempegøy å handle jenteklær;-)) ha en super kveld!!!
☆chiquita☆ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 Hormonell peiode ja. Treor du pappaene kan få det? Isåfsall har min mann det nå:-) Hehe:) Men han var ganske fornøyd med at det ble ei jente og at alt var bra da! Så gøy når magen vokser. Jeg har blitt ganske stor, var ei på yogaen idag som var 29 uker og vi hadde omtrent lik mage:-) Men sånn var jeg med Bendik også. Skal nok kikke litt på jenteklær snart og kanskje kjøpe en kjole eller rosa sparkebukse:) Blir gøy! Nå får jeg hoppe i dusjen etter en deilig yogaøkt! Snakkes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå