my81 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 hei. Har så lyst på ostesmørbrød med salami, kan jeg spise det?
Mamma_til_isabella Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Det går helt fint når du steker den på 200 grader:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg vet ikke, men jeg spiser det
my81 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Takk for svar. Da blir det ostesmørbrød som stekes på 200 grader.
Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Spiste det på den måten under heile forige sv.skap og kjem nok til å gjera da i dette og....
Belladonna med to gutter Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Du kan fint spise det uten å steke det også, når det er Norsk kjøtt.
Kongeørna Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Jeg spiser salami, uten å varmebehandle. Trygg på norsk mat! Dessuten blir dette det tredje svangerskapet med salami.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå