Gå til innhold

ja testene kom i dag og jeg testet

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativt, som jeg trodde.. men blei lei meg forde:/

da blir det ikke noe baby på noen år da:/

jaja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, det var kjedelig, men så lenge tr ikke er kommet er det jo fortsatt håp;)

hvorfro blir det ikke baby på noen år?? kan du ikke prøve igjen etter mensen da??

er enda en uke til jeg kan teste.... uff leeeeenge..

Skrevet

Uff, dakkars, da blir det nok 2010 baby isteden for i år skal du se.

Lykke til videre

Skrevet

samboern ombestemte seg og vill ikke prøve ennå alikevell, han føler seg ikke klar ennå sier han.. så da må jeg jo respektere det, og vente til han blir klar.. vet jo ikke hvor lang tid det tar, men regner med det går minst 2 år etter det vi snakket om så:/

så jeg bestemte meg like greit for å gå skole jeg..

håper selvfølgelig han får lyst å prøve vidre, men vil ikke tvinge han til noe.. han må nesten få litt tid til å bli klar, men jeg vill ikke vente for lenge heller..

ønske om 2010 baby er virkelig her fra min side, men ikke fra hans side..

vi får se hva som skjer, kanskje ønsket går i oppfyllelse og han føler seg klar om ikke så alt for lenge:)

men er en litt trist dag i dag for meg, hadde virkelig håpet på positiv test så jeg skal slippe å gå med babyønske så lenge som jeg kaskje må..

men var vell også på en måte det beste da han ikke føler seg klar..

huff, ble litt mye nå.

Skrevet

Huff da det var jo trist da:( Men se på den positive siden med at du har hvertfall en sønn da som du kan leke og dille med:) jeg selv sitter med et stoooort barneønske men har ingen sønn eller datter jeg kan leke med og dulledalle med i mellomtiden. Syns du er heldig som har 1 barn nå, men selvfølgelig hadde det ikke gjort noe om du var gravid igjen nå.

Håper mannen din ombestemmer seg fort:)

Skrevet

ja jeg er veldig heldig som har sønnen min:)

men hadde jo også vært fint for han å få seg en lekekamerat..

håper du lykkes snart så du også får en liten en å dulle og styre m:)

Skrevet

Så synd.. =/

Du er heldig som har en sønn da, det må være herlig. Misunner deg der!

Håper typen endrer mening snart - det kan jo godt hende og!! I og med at han egentlig ville lage en bebis. Hvis han ble nokså plutselig "ikke klar" for det, kan det like gjerne snu like fort! Hold motet oppe =)

Jeg lurer på hvor du kjøper testene dine, jeg forstår det som at du har bestilt dem? Det kunne jeg også tenke meg..

Skrevet

Hei. Jeg har lest mye av det du har skrevet hær, er så utrolig likt med hvordan jeg har det. Vi har vært prøvere siden før jul på nr 3.

Jeg hadde siste mensen 14 feb positiv e.test 26 mars og enda ingen tr og bare negative tester. skal teste på nytt imorgen da mef morgenurinen.

Nå vil ikke min samboer heller egentlig ha flere barn har han netopp funnet ut, selv om at vi var enige om å prøve på nr 3 og ta ut spiralen.

Kan jo kanskje være forsent....Hvordan går det? har du testet noe mere???

Skrevet

jeg skjønner meg ikke på dem, de kan jo ikke drive å ombestemme seg i hele tiden. spesielt ikke når det kommer til å få barn:/

jeg har ikke testet noe mer, men har tempet og tempen holder seg høy, så jeg skjønner ikke noe. i dag fikk jeg 37.0 kl kvart 08.40, akkurat stått opp da.

min normal temp er på ca 36.4 kanskje 36.5 til vanlig.

jeg begynte å tempe g registrere det på fertilityfriend, men har bare gjort det en liten stund så kan ikke se noe på grafen heller. skulle begynt rett etter mens, men fikk vite om den siden for kort tid siden.

jeg er kjempe oppblåst hele tiden og puppene er ømme i perioder, samme med bryst vortene, så har jeg litt murringer og i natt hadde jeg skikkelige kramper i magen, var kjempe vondt. forventer at mensen skal komme når som helst, men har hørt den ikke skal komme når man temper høyt. ikke vet jeg når jeg hadde eggløsning eller om jeg har hatt det i det hele tatt..

Skrevet

ja jeg er kjempe heldig som har sønnen min, er så utrolig glad for at jeg fikk han:)

problemet er vell at samboern min er jo ikke biologisk far til sønnen min, og dette vil bli hans første barn når jeg eventuelt blir gravid en gang. så jeg kan jo skjønne han blir litt skremmt med tanken. men samtidi så ser jeg ikke problemet med å få en egen for han når han har vært "pappa" i nesten 2 år.

han ble jo så glad da jeg ble gravid for 1 år siden, selv om det var tidlig i forholdet, og han gledet seg jo kjempe mye til å få sitt eget barn. han har også snakkes mye om at han ønsker seg to barn og da sa han i farten en gutt og en jente:) men at han blir glad uansett hva vi får da såklart.. hehe

så jeg skjønner ikke hva som fikk han til å ikke bli klar.

det sårer meg vell ekstra mye da vi har vært gravide en gang før og ønsket å beholde begge to.. men kan jo nevne at jeg følte ikke han ble så veldig lei seg og skuffet da jeg mistet, men kan jo hende han holdt det inni seg.

jeg har kjøpt på billige tester.no før men nå kjøpte jeg på babytime.se:)

det tok litt lang tid før testene kom da de nok ble stoppen i tollen for pakken kostet over 200 kr. jeg kjøpte 100 g-tester for å kunne gi bort noen til venninner:)

så kjøpte jeg el-tester på lavpristester.com denne gangen.

og den pakken kom etter 2 dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...