Gå til innhold

Vi skal pusse opp rommet til guttungen nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvilken farge skal vi ha på veggene?? Han har jo den blå Mamut-serien og sengen hans har vi malt i ca samme blåfarge... På veggene vil jeg male bord med fargeglade tog! Vi har mye beige ellers i leiligheten og blå vegger vil jo bli veldig mye blått til slutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hvit over borden og lyyyys blå under :D Da blir det blått, men ikke sånn intens blått.

Skrevet

Vi skal bruke samme farge på gutteplutts rom som vi har på kjøkkenet. Den heter "Tid" og er lyyyyysblågårlittmotturkis. Kan ikke skjønne at jeg skal gå lei den fargen noen gang. Den er blå, men veldig nøytral likevel. Husker ikke helt hvordan blåfargen på Mamutserien er, men om Tid blir for turkis kan jeg også anbefale risør/lyngdal/ellerhvadennåheter-etellerannetsørlandsbynavn også. Den heller litt mer mot lilla enn grønn i blåfargen (men den er blå altså) men veldig lys.

Skrevet

Ja, men borden skal jeg male på og da vil det jo bli skille mellom det hvite og det blå... Borden blir jo da ikke tett...

Skrevet

Har lurt litt på mer type grønn... Lyyys grønn... Vil det funke med både blå møbler?

Skrevet

Da ville jeg nok bare valgt en varm hvitfarge =)) Type krem eller eggehvit.

Så kan du heller velge farger på tekstiler og slik som du vil for å forandre litt =))

Skrevet

Stryk "både"...

Skrevet

Jepp det syns jeg absolutt :o)

Skrevet

Synes bare hvit/kremhvit kan bli kjedelig igjen... hehe Ikke lett, dette...

Skrevet

He he, nei, det er jeg helt enig med deg i =)) Hva med en grå/blå (veldig lys) da??

Tenker på at siden du skal ha den borden med togene på så er de nok fargesprakende at det egentlig ikke trengs mer farge på veggen.

I tillegg har du møbler, kanskje noen hyller og lekekasser som vil sette farge på rommet =))

Skrevet

Ja, sant det... Nei, vi får dra i malebutikken og høre hva de sier...

Skrevet

Men tusen takk for masse fine tips! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...