beredt Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Lille stine kom til verden i går, hele fødselen tok 2,5 timer fra første rie hjemme til hun kom ut i denne verden! Kjapp og grei fødsel, uten smertestillende, og lillestore jenta var 4404 gram og 53 cm!!! Så ikke vær bekymret for å føde store bebiser, det kan gå veldig fint det også Storfornøyd med jordmor på faøde a på ullevål, hun var så varm og omtenksom som vi bare kunne ha bedt om:) Siden vi er annengangs og alt gikk fint reiste vi hjem etter 24 timer og skal ned for kontroll på fredag. Nå koser vi oss hjemme med storebror:) Lykke til alle sammen!!! Gled dere masse!!!!!
Anita*født* Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 gratulerer s¨herlig høre jeg fikk enda større jente enn det sist og håper på litt mindre denne gang*leR*
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 GRATULERER Beredt!!!!!! Det var på tide at snuppa kom nå ja Så nå går dere bare hjemme og koser dere tenker jeg
kokelimonke Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Gratulerer!! Alltid hyggelig å høre om drømmefødsler :-) Vi skal også på føde A, som sist -var også veldig fornøyde! Og har også planer om å dra hjem kjapt om alt går som det skal. Var dere på hotellet et døgn, eller barsel? Kos dere Ü
Mammaen til Charlie Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Gratulerer så mye!! Gleder meg til jeg kan skrive det Fått plass på fødeavd A på Ullevål. Så håper jeg får samme Jordmor. 2,5t det gikk fort! Deilig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå