Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille stine kom til verden i går, hele fødselen tok 2,5 timer fra første rie hjemme til hun kom ut i denne verden!

Kjapp og grei fødsel, uten smertestillende, og lillestore jenta var 4404 gram og 53 cm!!!

Så ikke vær bekymret for å føde store bebiser, det kan gå veldig fint det også:)

Storfornøyd med jordmor på faøde a på ullevål, hun var så varm og omtenksom som vi bare kunne ha bedt om:)

Siden vi er annengangs og alt gikk fint reiste vi hjem etter 24 timer og skal ned for kontroll på fredag. Nå koser vi oss hjemme med storebror:)

Lykke til alle sammen!!! Gled dere masse!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer =)) Så flott at alt gikk så bra!

Skrevet

gratulerer s¨herlig høre jeg fikk enda større jente enn det sist og håper på litt mindre denne gang*leR*

Skrevet

GRATULERER Beredt!!!!!! Det var på tide at snuppa kom nå ja :) Så nå går dere bare hjemme og koser dere tenker jeg :)

Skrevet

Gratulerer!!

Alltid hyggelig å høre om drømmefødsler :-)

Vi skal også på føde A, som sist -var også veldig fornøyde! Og har også planer om å dra hjem kjapt om alt går som det skal. Var dere på hotellet et døgn, eller barsel?

Kos dere Ü

Skrevet

Gratulerer så mye!! Gleder meg til jeg kan skrive det :) Fått plass på fødeavd A på Ullevål. Så håper jeg får samme Jordmor.

2,5t det gikk fort! Deilig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...