Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hei! Da var hele tåneglen fjernet! Det gjør så sinnsyk vondt! Er helt hemma, klarer ikke ta meg av babyen, annet enn å amme, så kjæresten er hjemme fra jobb! Har ikke sjans å gå på foten, så bruker krykker! Hvor lenge gjør det vondt egentlig?? Jeg som endelig begynte å komme meg på topp etter fødsel....
barbalib har to fine gutter Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Uffameg! Det hørtes ikke noe godt ut! Høres ut som du har en litt annen opplevelse en det jeg hadde, jeg trengte aldri krykker ... Når ble den fjernet? Har du fått noe smertestillende du kan ta mens du ammer? Jeg tok mye smertestillende etter keisersnittet, så det må jo finnes noen muligheter ... Håper det går bedre snart!
Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Ja, og oppå det hele var jeg hos fastlegen min på kontroll og skifte av bandasje igår, og hun sa at det var vell drastisk å fjerne hele neglen. Dette skulle hun ta opp med turnuslegen som gjorde det! Æsj, nå angrer jeg at jeg ikke ventet på at fastlegen min hadde ledig time!! Men men, kan ikke gjøres ugjort uansett.. Gjør veldig vondt, men får til svar at det nettopp gjør det fordi alt av nerver ligger åpent. Nå har det gått litt over 2døgn, og kjenner at nervene trekker seg smått tilbake og at det gror sakte men sikkert. Men må bruke krykkene, og regner med å gå ei stund til på krykker! Kjedelig å ikke kunne bære babyen sin, men har ikke sjanse å belaste foten. Da river og sliter det i hudoverlaget som holder på å gro! Heldigvis at det går mot vår slik at jeg kan bruke lettere sko ute, når den tid kommer at jeg kan gå.. Ja, ja, nå skal jeg ikke øse alt over på deg da! Skulle bare høre hvor lenge du gikk med plager før det ble bedre! Men jeg har tydeligvis hatt det hakke verre! Var neglen din allerede død da når den ble fjernet. Min var frisk skjønner du, med en betennelse på siden av neglen. Derfor var det unødvendig å fjerne hele neglen ifølge legen min.. Og derfor gjør det visstnok så vondt også, siden en frisk negl ble fjernet! Jeg tar forresten 3 ibux og 2 paracet X 4 ganger i døgnet.. Men lurer på om babyen ikke liker det, fordi han spiser lite pupp etter jeg startet med smertestillende. (fullammer)
barbalib har to fine gutter Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg har så vondt av deg! Neglen min var frisk. Enten må jeg ha vært ekstremt heldig eller du ekstremt uheldig, tror jeg. God bedring! Lille Håkon (fint navn!) har det vel supert med både mamma og pappa hjemme, selv om mamma ikke er så bevegelig
Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Takk for det!! Jeg har nok vært ekstremt uheldig, typisk meg! Men en dag av gangen. Stakkars pappaen er så stressa fordi han ikke får jobba i disse finanskrisetidene. Heldigvis bor bestemor like om hjørnet, og helt utrolig flink å hjelpe til! Nei, nå vil jeg gå på foten snart!! BANK i bordet! God helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå