Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Kan dere være ærlig om hva som er negtivt med å ha flere en ett barn, og hva er positivt. Greier ikke å bestemme oss for om vi skl prøve igjen, hadde egentlig ikke planer om det...........
Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Skjønner at man aldri angrer når man først har fått et til, men hva synes dere er mest slitsomt ?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Det er positivt med mange barn fordi det alltid er lekekamerater for søsknene. Jeg anbefaler mange barn på det varmeste. Har selv mange flere enn gjennomsnittet, fordi jeg vokste opp med bare 1 søsken, og alltid ønsket meg flere. Jeg kom aldri overens med mitt ene søsken. Mine barn er en herlig gjeng som koser seg sammen. De har sine favoritter, helt klart, og det er morsomt å se hvor glade de er i hverandre, selv om de kan krangle så busta fyker mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Forstår ikke dette innlegget jeg, nicket ditt er Vimsemamma til to herlige og så har du kun et barn? Og lurer på hva som er negativt med å få et barn til? RART!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Kanskje du hadde skjønt det om du leste alt da.. hun har 2 stk, men med veldig stor aldersforskjell. Har ikke hatt 2 små samtidig antakeligvis
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Har 2 barn på 3 og 1 år, så er ikke sånn super erfaren flerbarnsmamma men har nå vært mamma til 2 ei stund nå.. Fordeler med å ha 2 barn: - lekekamerater i hverandre, de har allerede glede av å leke sammen - de vil alltid ha hverandre, også når de blir voksne - en ekstra å være glad i:) Ulemper: - Ting blir litt mer tungvindt rent praktisk, dyrere økonomisk - Mindre energi på foreldrene fordi det er et ekstra barn som krever deg (blir ganske sliten hvis begge/yngste sliter med søvnvansker, sykdom osv) - Vanskeligere å være impulsiv, ta ting på sparket - Det første året kan være ganske slitsomt når en har 2 tette.. mye søvnmangel osv.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Positive er at de store barna kan være barnepike for de mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå