togutter Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg har bytta til sommergardiner og vaska vinduene mine.. Har to store vinduer tett i tett med beige gardiner.. Hva skal jeg ha i vinduskarmene? Blomster? Lys? Pynt? Jeg er helt grønn, og håper det er noen der ute som kan gi meg gode råd!
christina88 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 har mange vinduer, og her går det i kubbelys , det er veldig koselig, og planter siden jeg er glad i det, et lite inn ramma bilde...
Lykkelig g~g~j Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 ville hatt noen grønne blomster.. i vinduskarmen mener jeg "less is more"...
Ida* Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Hvilken veggfarge har du på rommet da? Ettersom du har beige gardiner, kan det være fint med litt kontraster til denne fargen - gjerne noe mørkere. Mørk brunt, brunsvart eller plantegrønn går godt til beige. Er du mer av den sommerlige typen kan turkis være nydelig til beige Tenk litt på hvordan vinduet ser ut utenfra også - er det et vindu forbipasserende ser utenifra? Da kan belysning av ønskelig slag være et koselig element. Kombiner f.eks. to grønne planter med hengende telysholdere, da får du fylt ut de store flatene.
togutter Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 takk for gode råd:) blir shopping imorgen!!
togutter Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 har foresten lys farge på veggene.. tror fargen heter sand.. veldig lys, noe beige i den også.. :-)
Ida* Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Det er en fin og harmonisk farge =) Fint når man har en nokså nøytral veggfarge, sånn at man kan fiffe opp resten av rommet etter sesong / humør. God shopping!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå