Line3 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Er i uke 34 nå, og de siste dagene har magen blitt flat midt på, der som navlen er. Pussig. Flere?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Det er vel sikkert ikke så rart. Magemusklene deler seg jo der. Jeg er i uke 29 nå og merker godt at det er flatere midt på magen
Line3 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 Ja, kanskje det. Men skulle det ikke da føles slik fra topp til bunn av magen? Her er det som du har tatt en isoporball og skjært av toppen hvis du skjønner?
Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Har det sånn innimellom! Men jeg har tydeligvis en baby som ikke helt finner den beste stillingen så formen på magen vaierer fra skikkelig tutemage til sånn flat mage som du besriver, og av og til ser den nesten ut som en kuleløype der rumpa stikker ut på ene siden og en fot eller hånd et annet sted:-) Er foresten i uke33 og det virker som babyen har god plass til sine gymnastiske øvelser enda. Er bare ikke like behagelig for meg...
Vil Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg har også hatt det sånn. Noen dager så magen firkantet ut. Det har med hvordan babyen ligger å gjøre for min del. Nå når han har stabilisert seg litt mer skjer det ikke helt på samme måte (er straks 37 uker), men frem til for halvannn uke siden hadde jeg også slike dager innimellom.
Line3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2009 Ja, da ser det hvertfall ut til at han her har funnet seg en favorittstilling foreløpig. Har sett sånn ut i 4-5 dager nå. Men han vrir og åler inni der, så gymnastikken er i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå