med nr 3 i magen Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 er 25+3 nå...å oppdaget noen ekle klumper...de er ømme..blør ikke. men regner med det er hemorider...gruer meg forferderlig til jeg må på do å gjøre nr 2 =/ har fått i sånn salve nå, å smører der bak... flere som har det??? har det gått over??
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 jeg har slike,men de er ikke ømme lenger. De bare...er...der..... Veeeldig kjipt,men så lenge de ikke plager meg med vondter så....Får operere de bort en gang... Jeg sliter heller med innvendige. I og med at jeg går på blodfortynnende i tillegg så ehrm...ser det jo ut som om jeg har myrdet noen i toalettet til tider.... Beklager detaljer...Veldig irriterendes...
Johan Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg har plagdes med det i mange år (helt siden en feriediare som varte i 7 uker). Men etter forrige fødsel ble det mye værre. Nå er det ganske ille, spesielt siden jeg er en del hard i magen... Uff, det er kjipe greier. Tenkte prøve akupunktur denne gang
Utålmodig mamma Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Ja, og det er helt grusomt.. jeg har hatt noen dager med smerter , mens nå ser det ut til at det begynner å bli bra igjen.. får no håpe det i alle fall...
LilleMy! Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Fikk du salve av legen din? Eller er den reseptfri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå