Gå til innhold

Tidlig ultralyd, såg bare fostersekken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig utralyd i dag (er i uke 6+1) men vi såg bare en fostersekk liksom. legen sa det var for tidlig å se noe enda, men jeg blir så bekymret!!! har hatt en MA tidl. dette minner meg skremmende om den gangen der ja..!! uff... Noen som har noen erfaringer?? Oppmuntringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. e va vel 5+5 og såg bare fostersekk. 15,1 mm.

hvor stor var din(fostersekk)?

skal inn igjen å ta ultralyd ca 7+5 håper da å se et bankende hjerte.

vi går å bekymrer oss så mye lell om alt er bare bra.

Skrevet

han målte ikke fostersekken hos oss.. vi var mest opptatt av om det var et bankende hjerte inni der.. VI skal inn i løpet av neste uke tror jeg, venter på noen HCG prøve svar før vi skulle avtale noe mere.. Vi bekymrer oss veldig vi også-- er helt grusomt!! har strevd så mangen år med å få barn ...

Skrevet

var på ul 6+0 og så da lille embry,2mm..og at hjertet slo....

Skrevet

Det der var vel ikke så veldig oppløftende for hoved-inlegger,Tutta..

Legen hadde jo sagt at det var for tidlig å se hjertet, og det kommer helt sikkert til å begynne å slå, så prøv å ta det med ro og bekymre dere minst mulig.

Jeg var på tidlig UL i mitt første svangerskap, og så ikke noe bankende hjertet i 6 uke. Legen sa det var for tidlig, men jeg bekymret meg noe veldig i de to ukene før neste UL. Da var hjertet igang, og tilhører nå en glad gutt på 3 år.

Pga. dette drar ikke jeg på UL denne gangen før i uke 9, for å være helt sikker.

Skrevet

Det er helt sikkert et bankende hjerte der neste gang dere drar på UL:)

Kan jo hende egget brukte litt lengre tid på vandringen til livmoren før det gravde seg ned, og at du derfor er noen dager kortere på vei enn du tror? Eller at eggeløsningen var litt senere?

Et vennepar av oss var på UL i uke 7, men så ikke noe aktivitet. Da de kom neste gang var alt i skjønneste orden.. da var hun litt kortere på vei en hun trodde.. de har nå en flott gutt på 2 år :)

Håper sammen med deg på at alt er i orden!! :)

Skrevet

Men det er forskjell på å se et foster uten hjertelyd enda, og se bare en fostersekk... Håper selvfølgelig dette skal gå bra, men det høres litt ut som blighted ovum for meg. opplevde det i fjor høst. Ble heldigvis gravid på ny i januar og fikk i februar se både baby (1 cm) og hjertet som banket på tidlig ultralyd uke 6+6.

Skrevet

tjaa... kan ikke si jeg ble så oppmuntret som jeg kanskje hadde håpet på i grunn.. så det var vel veldig mot sin hensikt å skrive inn her..!!! får bare håpe rett å slett at det er en ørliten sjangse allikevel..!! takk lillespire for at du hadde noen positive ord..=)

Skrevet

hei snuppåå.jeg var på utralydi uke 6.da vardetikke tegn til foster sa legen men komnoen uker senere og da kunne de se fosteret.stolte pålegensom sa atdet var normalt.og testen var jo possitiv.tror at jeg ikke ville tenkt at det var noe galt.er ikke ofte det skjer at det ikke blir noe foster.ønsker deg lykke til videre,ikke ladeg skremme av noen av de innleggene som er her.klem trine.venter 4 mann.

Skrevet

Hei snuppå!!!

Jeg skal komme med litt oppmuntrende ord da=)

Var på UL i går (5+1) og INGENTING viste, ikke så mye som en sort liten flekk engang....hmmm...

Men gyn sier : det er altfor tidlig til at jeg kan se noe, noen kan kanskje sees så tidlig, men ikke her. Kom tilbake neste fredag (6+3) men det er mulig det også er for tidlig, men vi prøver.

Derimot var blodprøvene mine fine, og stigningen som den skal.

Så jeg tror nok jeg har spire i magen.

Grunnen til UL er blødning (noe jeg aldri før har hatt i et svangerskap)

Men jaggu meg... den har stoppet...tror jeg...

Masse lykke til, du skal se at hjertet snart banker flott imot deg på skjermen hos gyn!!!!=)

Skrevet

Hei snuppå!!!

Spiren har nok bare gjemt seg, og viser seg nok når dere får neste UL;)

Masse lykke til! Heldig du som har en spire!:)

Skrevet

Var på Ul i uke 7 og legen sa til meg at jeg hadde abortert siden hun ikke kunne se noe. Men 7 uker sener var jeg 14 uker på vei.. er mulig du ikke er langt nok på vei, som flere nevner over her. Jeg var ikke det og nå kvier jeg meg for å dra på UL for tidlig.

Lykke til :)

Skrevet

Hei! Jeg var på en tidlig ultralyd og så kun en svart flekk. Legen sa ikke noe om det var en fostersekk eller noe. Han sa at så tidlig er det umulig å vite om fosteret utvikler seg fortsatt. Jeg tok en HCG blodprøve og skal ta en til om noen dager og se om HCG øker eller synker i blodet

Skrevet

Tusen tusen hjertelig takk for alle oppmuntrende ord.. Har virkelig vært til stor hjelp.. Regner med vi skal på ul. i løpet av denne uken, har imidlertid målt HCG verdier hos fastlegen, og dem er flotte og viser tydelig stigning..!! Så vi er (igjen) ved godt mot !

=) =) =)

Skrevet

Ååå så bra:):) Har tenkt veldig på hvordan det gikk med deg! Kjempegodt å høre! Lykke, lykke til videre! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...