♥REBECCA♥ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 kjender også jeg har små tak nederst i magen,og små vondt i ryggen? vanlig?
*Safira* Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Det kan det være! Er du usikker bør du ta kontakt med jordmor, føden eller legen!! Kan være en infeksjon som gir kynnere eks. GBS eller UVI. Jeg har masse kynnere og tar det rolig så de ikke skal gå over i premature rier. For meg er det helt normalt, har vært slik i mine 3 svangerskap.
Vannmann35 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Vet ikke, men jeg har ikke hatt en eneste kynner gjennom hele svangerskapet, og lurer på om det også er normalt?
Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Hadde ingen kynnere som endel andre beskriver her inne før nå de sister 14 dagene før termin.... skjønte ikke at det var kynnere før jeg la merke til at magen plutselig en dag var steinhard! Trodde jeg hadde forspist meg eller noe frem til det ga seg... hehe...
2009baby!!!! Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Jeg har 3 uker til termin og har de siste par dagene hatt kynnere HELE tiden. Kommer med en gang jeg går noen skritt, og også hele tiden når jeg er i ro. Er det på grunn av at fødselen nærmer seg snart tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå