Sommerfulgen Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Lillegutt runder 7 mnd i disse dager og nå tror jeg jammen meg at nr 3 er på vei. Nr 3 skulle komme, men kanskje ikke så fort, men for all del veldig hyggelig. Tok en test i går som viste veldig veldig svakt, men har vært gravid før + mange sa`er så vet og merker når noe er på gang. Velger bare å holde meg på "bli gravid" inntil videre...til testen er 100% blå og vi kan slippe jubelen løs. Hvis det ikke er noe denne gangen kommer jeg innom om noen mnd;o) Masse lykke til jenter )
superspent75gravid Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Gratulerer så mye:)) Heldig du;))
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 oy gratulere så mye heldig du er:)
Sommerfulgen Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Takk ) Har ikke tatt noen ny test...satser på å gjøre det i mrg. Gleder meg ikke riktig ennå...er så redd for at jeg har "laget" en strek med øynene. Vi brukte 1 år på førstemann og 3 år med nr 2 med 7 sa`er og en exu i mellom, så vi er ikke av de som kan bestille barn. Dette virker derfor litt uvirklig om det stemmer. Masse lykke til dere begge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå