Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Underlivet mitt endret seg en del etter forrige svangerskap og fødsel. Selv om jeg gjorde knipeøvelser og følte at muskelaturen min "der nede" var ganske sterk, så har jeg aldri kommet tilbake til normalen. Hovedproblemet er at når jeg sitter på do eller sitter på huk, så kjenner jeg at presset gjør at skjeden på en måte kommer utover. Ikke sånn at den vrenger seg altså, men sånn at kjønnslepper og alt hovner opp og buler utover. Jeg har også litt problemer med hemoroider rundt endetarmen etter fødselen. Det jeg egentlig lurer på er om noen har det på samme måte? Og hvordan ble det da etter neste fødsel? Jeg har virkelig ikke lyst til å bli enda slappere der nede.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 "Selv om jeg gjorde knipeøvelser " Knipeøvelser er ikke noe en gjør bare i en periode for så å slutte med det. Knipeøvelser må du gjøre resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hos meg så "bevegte" de indre kjønnsleppene seg. Før så var de ved siden av åpninga, men nå er de mer mellom den og klitoris. Skjønner ingenting jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg fikk det også slik etter andre fødsel. Det "bulte" ut, hemmorider osv. Ble etterhvert flink til å knipe, og følte det hjalp godt. Problemet ble IKKE større etter fødsel nr tre. Jeg føler egentlig at jeg er bedre nå enn etter fødsel nr 2 (før jeg intensiverte knipingen). Tror knipingen har hjulpet veldig bra på meg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Har ikke akkurat det problemet, men jeg får innimellom vondt i klitoris. Som om denne er i ferd med å falle ned... Ikke gøy!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 ugh underlivet mitt ble aldri det samme. Har fått fremfall da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå