august baby:) Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 mistet for en uke siden nå i dag og er ferdig og blø og lurer på når jeg kan prøve igjen og evt når man har eggløsning igjen etter at man har mistet?er veldig redd for og prøve igjen men vi kan jo ikke bare gi opp heller vel;(
Sommerfulgen Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg har mistet totalt 8 ganger mellom to graviditeter, og det har vært like trist hver gang. Fikk beskjed av legen min at kroppen blir ikke gravid igjen før den er klar for det, så det var bare å starte prøvingen når man selv følte seg klar. Vet at det er mange forskjellige svar der ute, men dette var min opplevelse. Lykke til )
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Enig i at kroppen nok ikke vil ta i mot en graviditet uten at hormoner og slikt er normalt. Så det mener jeg vil regulere seg selv.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 En av gangene jeg mistet fikk vi bare beskjed om å prøve med en gang vi var klar. Jeg var gravid igjen før mensen fikk sjans til å hilse på...Så med en gang du er ferdig med blødninger så prøv igjen om du er klar for det...Godt å se at du snart er klar for å sette deg på hesten igjen (no pun intended ) ,- Har tenkt masse på deg... Veldig riktig at man ikke kan gi seg,flinke tøtto
august baby:) Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 tusen takk uglemamma:)men når ca har man eggløsning da er jo redd jeg skal gå glipp av den også vil så gjerne få det til nå men må prøve og ike tenke på det hele tiden også men det er ikke så lett:)jeg blør ikke mere nå og vil prøve igjen men virker nesten som min kjære er litt redd jeg skal bli knekt om jeg mister igjen...så han er kanskje ikke like ivrig som meg denne gangen når han ser hvordan det tar på meg;(
lihj Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 heia. Jeg er i samme båt som deg.mistet på mandag for 2 gang på 8 mnd. Jeg tenker bare fremmover slik som deg, og ønsker bare å bli gravid igjen...fort.... Mannen min har sagt og gir utrykk for at hqn mener vi bør vente ei stund pga. meg(påkjenninger osv.men det beste for meg var og er å bli gravid igjen og at alt skal gå bra).Jeg lurer også på om vi må vente til den normale menstrasjonen er kommet tilbake og da finne ut når eggløsningen er??? Er det virkelig mulig før det??? Lykke til uansett til deg. Klæm
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Gubben min har har det slik som din,tror jeg... Han er skeptisk til gjentatte prøvinger,pga det det gjør med meg og hodet mitt. Jeg prøver jo å forklare ham at det er ihvertfall ikke noen løsning å gi seg... Hodet mitt vil ha baby.... Og om vi plutselig skulle ha sluttet å prøve engang, så er jo det mye verre enn å ta skuffelsene....Men, herlig at de bekymrer seg for oss da... Tross alt... Ang eggløsning... Aner ikke når den er i gang igjen...Skulle tro det er individuelt... Men ikke tenk....Iiiiiik,vil ikke gå glipp av den etc... Bare kos dere og la det stå til. Så skal du se dere treffer blink igjen snart Og ja det er mulig å bli gravid igjen straks etterpå...
*stine j-g-j *har født* Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Jeg mistet i uke 6/7 for en stund siden. Legen min anbefalte meg å vente et par mnd før jeg prøvde igjen. Jeg ventet ikke og ble gravid før mensen kom tilbake. Hadde eggeløsning 3 uker etter sa. Tok test 4 uker etter sa og den var svakt positiv. Det kunne være ett av to - enten at hcg "hang" igjen i kroppen, eller at jeg var gravid på nytt. Det siste var riktig.... Nå er jeg 20 uker og alt har gått helt fint! Skal se du er gravid igjen ganske snart. Jeg har også hørt at man er ekstra fruktbar etter en sa, så det er vel bare å kjøre på Masse, masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå