Gå til innhold

Bhg glemte bursdagen til sønnen vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis blir barna møtt med ballonger og krone/diadem på sin plass når de kommer om mårran. Men i dag var det ingenting der!!! Kjente jeg ble såååå skuffa på hans vegne. Greitt nok, han er bare 1 år, og forstår heldigvis ikke så mye av det. Men jeg synes jo det er stor stas da..Hadde kjøpe frukt så de kunne lage seg fruktsalat, samt kjeks. Merka han som tok i mot ble litt sånn usikker når jeg sa hva jeg hadde med, og syntes nok det var pinlig- spurte om han hadde hatt bursdag i påska.. Jeg sa "nei, han har bursdag i dag!!!"

Håper virkelig de fikk fiksa den krona og ballongene litt kjapt, altså. For sikkerhets skyld stakk jeg ut i lunsjen og kjøpte ballonger, så om han ikke har fått det i bhg, skal han jammen få det hjemme...

Enn at de kunne glemme det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, da hadde jeg blitt skuffa og :/ Enda godt det bare var 1 år han ble, så han ikke skjønte så mye av det..

Dere får kose dere masse dere i dag i hvertfall :) Og gratulerer til gutten din :)

Skrevet

Huff... det der hadde gjort at jeg også hadde blødd i mammahjertet mitt...

Håper han fikk en fin dag uansett!! Selv om han "bare" er 1 år! Men det er jo tross alt en stor dag da. Første bursdagen og greier!

Gratulerer forresten! :-)

Skrevet

Åååå, så trist :-( Heldigvis for ungen var det en ettårsdag nå da, men de skal da ikke glemme det av den grunn... Håper de fikk litt dårlig samvittighet og feirer bra :)

Kos dere med ballonger i ettermiddag :)

Skrevet

Uff:/

Så trist :(

Det der hørtes ikke morro ut. Godt det bare var "du" som visste om det - at sønnen din ikke skjønte dette.

Syns ikke påsken skal ha noe å si for en slik glipp heller - Daniel har bursdag i begynnelsen av jan - men allikevel nevnte de at "etter jul skal du få bursdagsfeiring i bhg- første dagen når du kommer tilbake"!

Og det ble feiret godt første dagen etter juleferien.

Han ble 3år da, men det var hans første bursdag i den bhg...

Jaja, gratulerer så mye med ettårs gutten din!

:o)

Og til deg også =)

Kos dere ikveld med pakker og kanskje en smakebit av kaka:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uffda :( Det var jo ikke noe hyggelig gjort..

det er ikke så mye stas når dem har bursdag her (altså, sånn fra morningen av), men jeg kom å henta gutten min i bhg når han hadde bursdag, og da var klokka 14.00. Så sa ped.leder "oij, vi har glemt å feire bursdagen hans vi... " så måtte alle ungene styrte inn for å spise is og synge (de var jo ute å lekte...) og jeg skulle være på jobb kl 15... jatta jatta, ble litt stress kan man si! :)

Skrevet

Heldigvis hadde de laga en kjempefin krone til han når jeg kom for å hente!! Så det letta litt på et blødende mammahjerte.. Og pjokken var så fornøyd, atte!! Lederen syntes det var veldig fint at jeg hadde tatt med så mye forskjellig frukt, for de hadde sittet alle sammmen rundt bordet for å lage fruktsalat- og det ga dem en fin anledning til å snakke om hva de ulike fruktene het, hvordan de smaker, hvorfor er de forskjellige osv!!

Så det er et lurt tips til alle dere som skal ta med noe til bursdagsbarnet deres!!

Og vi kosa oss hjemme med ballonger, pakker og masse lek :-D

Takk for gratulasjoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...