Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Titter innom en tur. Lenge siden sist, har blitt litt hekta på Fb æ å. Som så mange andre.. Påsken er over. Vi har hatt familie på besøk hele påsken. Kjempekoselig! Onsdag kom broderen med sine to små og kona. De ble til fredag før de dro til mamma og pappa et par mil unne. Da kom søsteren min med mann og tre små. De bare byttet plass... Påskeaften var vi et helt gjeng på restaurant å spiste 3 retters middag for å feire papas 80 årsdag. Overaskelsesparty for ham. Etterpå var det kaffe med 30 gjester her i heimen. slitsomt men utrolig gøy! Søndag var jeg helt skutt av influensa, og den sitt fortsatt i. Var hjemme fra jobb i går med syk lillemor på 20 mnd og syk selv. I dag er guttongen på 6,5 år også hjemme fra skolen, så da er vi 3 syke i heimen. Håper på snarlig bedring. Er så slitsomt å ta seg av to syke små når man er syk selv. Har sett på film det meste av dagen. OG dibbet litt og vært på Facebook seff... Jaja, vel overstått påske jenter! Klem fra
Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Hihi FB er avhengighetskapende ! Først så skjønte jeg ikke hva jeg skulle gjøre der inne, men nå er det artig ;-) Høres ut som du har travel, men veldig hyggelig påske (bortsett fra sykdom da !) Vi har hatt to turer på fjellet og det var skjønt, passe fint vær, masse god mat, vin og masse aking.
Gummelillan Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hm, FB-fellen er det tydeligvis mange som har gått i her... Tydeligvis bare meg som ikke får helt "teket på det. Er innom så sjelden at jeg nesten glemmer passordet. Og har sikkert færrest venner der inn i verden, ha, ha, Får klager fra venner om at de ikke finner meg og at jeg må invitere de inn, men glemmer jo hele greia da ;-) Håper formen har blitt bedre for både stor og liten. Aldri morsomt å være syk, spesielt ikke når man ikke får lide i stillhet, men må pleie andre ;-(
Karomamma Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Hei på deg! Skjønner godt at du er hekta på FB, det er i grunnen jeg også Aktiviteten min er litt til og fra, akkurat som her, men mest "til"... Koselig med storfeiring, det hørtes ut som en knakande bra fest!! God bedring, håper dere er blitt friske for lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå