sommerbaby! Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 min fruktbare periode var helt til søndag.. jeg var til lege i går, pga en infeksjon jeg fikk, og må ta piller. jeg droppa de, for de kan ødelegge ett evt foster om jeg nå er gravid. så sitter i ett smertehelvette, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. hvor tidlig kan jeg teste? jeg ar noe g-tester som er veldig sensitive. de vanlige ligger på 25-ett-eller-annet, de jeg har slå ut når man har 10-ett-eller-annet. om jeg nå ikke er gravid, knne jeg gjerne tenkt meg å tatt smertestillende igjen. burde vel kanskje vente noen uker for å være helt sikker, men dette er så grusomt vondt! hva hadde dere gjort?
sommerbaby! Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 her er forresten de testene jeg har kjøpt: http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/27/products_id/100
Musemor med tre søte små Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Man begynner først å produsere HCG (graviditetshormoner) etter at egget fester seg, ca 1 uke etter befruktning. Så med en med følsomhet på 10, gjetter du kan teste 3-4 dager etter det.
sommerbaby! Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 ok. da kan jeg teste til neste helg da? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå