Gå til innhold

nakenbilder av eksen?????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp innom pcen,skulle finne et bilde av meg og min mann fra den tid vi mottes.

Gjett hva jeg fant i stedet???? En hel mappe med nakenbilder++++ av ikke en eks men 2 og 3 ekser.Gamle bilder,men allikevel....

Noen rad??/

Skal jeg ta det opp med min mann eller?? Vi har det helt topp sammen ,derfor ble jeg sinnsykt sjokka at han fremdeles hadde disse bildene.

Hva hadde dere gjort??

Kun seriose svar takk.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde absolutt tatt det opp - ikke sikkert han vet at bildene ligger der engang, kanskje han har glemt hele greia. Men litt rart, ville absolutt ha snakket med han om det - og hørt hva han har å si.

Skrevet

Oj oj! Dette må jo kommet som et sjokk på deg. Tenk å finne nakenbilder på PCen til en MANN. For dem har jo ikke slike ting på PCene sine hehe.

 

Han har nok hatt dem der fra før, ingen grunn til å lage diskusjon eller problemer utav en slik filleting.

Skrevet

Heei...

Jeg hadde bare tatt det opp og bedt han slette dem jeg.

Min mann hadde noen bilder av sin eks på dataen, ikke nakenbilder... men sa alikevel at fortid er fortid... å fortalte at jeg ikke syntes noe om at de var der. Han slettet dem å ferdig med det=)

Er lov å si ifra=) Lykke til

 

Skrevet

Dette er NESTEN utroskap - i mine øyne. Har opplevd noe lignende - min kjæreste (det er 5-6 år siden) hadde det veldig rotete i noen greier hjemme hos seg, og skulle (angivelig) rydde i det. Vi var i ferd med å flytte sammen, og det var en fin anledning til å gjøre sånt. Da ramla det ut to nakenbilder av en dame som han hadde vært sammen med før meg.

 

Det verste er at han i starten av forholdet hadde informert meg om at han faktisk savna henne. Jeg var ganske klar, og sa at det fikk bli hans valg, men jeg hadde ikke bruk for ham hvis han egentlig var forelska i en annen.

 

han valgte meg, sa han, og sa også at han var forelska i meg. Men nesten ett år etterpå skjedde dette, så selv om han hadde hatt 1000 sjanser til å fjerne bildene, hadde han ikke gjort det.

 

Jeg fikk angstanfall og syntes det var veldig, veldig vondt. Mistrodde ham og greida aldri å føle tiliit til ham etterpå. Dette, kombinert med lignende ting, gjorde at jeg aldri følte meg eksklusiv, elsket og begjært av denne mannen.

 

Blant annet: han leste aldri brev fra meg skikkelig, eller sparte på noe jeg ga ham eller sendte ham.Et vakkert kort jeg skrev til bursdagen hans og la ved pakken, ble liggende i bladhylla på do, der gjester kunne lese det... Men i rotet hans sammen med nakenbildene gjemte han på små papirfiller og løsrevne lapper med beskjeder fra nevnte dame.... hun betydde veldig mye for ham, mens mine kjærlighetserklæringer ble lagt på dass, bokstavlig talt. Meget symbolsk ladet!

 

Alle "dårlige" egenskaper jeg har ble kritisert og hakka på. men når de samme egenskapene gjaldt eksen hans, var det en annen historie. Jeg er f eks for pratsom, og det er bare skravling med meg, syns han, det var aldri lystbetont for ham å prate i telefonen når vi var på hvert vårt sted. Jeg er dessuten litt somlete, og det provoserte ham grenseløst. Men han fortalte at han kunne stå en hel dag på jernbaneperrongen og vente på hun dama...

 

Synd, for det ødela mye, og vi har jo en kjekk sønn vi prøver å oppdra sammen. Som far er han verdens beste, men jeg ble ødelagt innvendig av å være kjæresten til en mann som egentlig levde i fortida...

 

  • 4 uker senere...
Skrevet

UFF!!!!

dette villle jeg tadd opp med han, -å forlangt at de må slettes. Ærlig talt. en ting er å oppsøke porno når man har behov for det, en annen ting er å ha nakenbilder av , ikke en hvemsomhelst sexy navnløs kvinne, men EKSEN- uhhh.. på pcen. Hadde det vært min mann, burde han virkelig ha glemt at han hadde de bildene liggende der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...