Gå til innhold

nakenbilder av eksen?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp innom pcen,skulle finne et bilde av meg og min mann fra den tid vi mottes.

Gjett hva jeg fant i stedet???? En hel mappe med nakenbilder++++ av ikke en eks men 2 og 3 ekser.Gamle bilder,men allikevel....

Noen rad??/

Skal jeg ta det opp med min mann eller?? Vi har det helt topp sammen ,derfor ble jeg sinnsykt sjokka at han fremdeles hadde disse bildene.

Hva hadde dere gjort??

Kun seriose svar takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt skuffet. Sånt fjerner man når man starter på nytt.

Sløvt av han.

Hadde latt de stå oppe på skermen og sett etter reaksjonen hans. Ser raskt om det er en forglemmelse (ok) eller bevisst sparing.(ikke ok)

Skrevet

samme skjedde med meg og exen,jeg fatta ikke hvorfor han skulle ha bilder av si exdame så jeg sletta di jeg!!

Skrevet

herregud, håper han har en bra forklaring på dette.!!! hadde nok trodd med engang at han har hatt kontakt med de og de sendt bilder, eller var det han som tok bildene? og hvorfor i all verden har han dem på sin data nå?

Skrevet

Hvorfor i all verden har han disse på dataen DERES? Han burde jo skjønne at du kunne finne dem...?

Hadde jeg vært deg hadde jeg slettet alle sammen, uhørt å ha nakenbilder av ekser når man er i et forhold!!!

Jeg synes du skal ta det opp med han rett og slett for å høre hvorfor han fremdeles har disse bildene...

Skrevet

Er vel ikke så mye og gjøre enn og spørre om hvorfor han har de, og hvorfor han ikke har slettet de, evt spørre om han ikke kan slette de hvis det er dte du vil..

Jeg ville ikke brydd meg noe nevneverdig om det.. (Så lenge han ikke nekter og slette de, da hadde ejg lurt litt)

Jeg hadde selv ett par nakenbilder av mine ekser og andre "uskyldige" bilder, hadde helt glemt at jeg hadde de.. Jeg og mannen fant de på en diskett (! er gaaaamle bilder, og litt morsomt at de er på disket liksom) en dag vi ryddet i ett par gamle esker med dritt.. haha.. Mannen tok det hele med humor, og syns de så litt slappe i fisken allerede da.. Hahaha.. Var bare og slette nakenbildene, men jeg beholdt de vanlige.. Rett og slett for at det er gamle minner..

Skrevet

Hvorfor skulle han ikke ha de? Han har vel en fortid, som alle andre. Kanskje han liker å se på bildene? Kanskje han har glemt å slette de? Spør han hvorfor han har de, også får du og han sammen avgjøre hva han skal gjøre med de.

Min mann har også en fortid, og jeg har aldri forlangt at han skal slette eller kaste bilder. Men så har han heller ikke nakenbilder av de, som jeg vet om i hvertfall.

Skrevet

Jeg har også nakenbilder av ekser i bøtter og spann. Ikke et problem før du gjør det til det.

Skrevet

Sug Lut daaaaaaa......bøtter og spann er ikke det samme som pc`n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...