Gå til innhold

Hva feiler det folk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk må være så jævlige sjalue på alt mulig rart.

Jeg er 168 og veier 62 kg, jeg er ikke radmager, men slank. Jeg trenger ikke å trene for å holde vekta og spiser/drikker hva jeg vil når jeg vil noe jeg alltid har gjort. Selv etter to svangerskap ( +12 og + 30) gikk jeg ned til normalvekt på et halvt år uten å slanke meg eller ta hensyn.

Folk synes dette er helt uhørt, det virker som om at når man er kvinne så skal man være sååå opptatt av hva man stapper i seg og badevekta skal man helst ha i veska.

En annen ting som også ikke er sosialt akseptert hos disse "damene" er at jeg har langt flott hår, i en farge som er så unik at jeg ikke vil trenger å farge det.

Dessuten så lar jeg håret mitt være i fred, børster det og vasker det thats it! trenger ikke style det nevneverdig for at det skal se bra ut. Skal legge til at jeg får en del uønsket oppmerksomhet fra det andre kjønn pga at jeg er slank og har langt hår (nei, jeg er ikke pen, men jeg er ok og som sagt hår. ) Dette går ikke i god jord hos mine bekjente siden de ikke har de to fortrinne jeg har..

Jeg og mannen min er ikke rævsleikere, men behandler stort sett menesker likt uansett samfundslag. Dette setter folk pris på stort sett overalt så vi er godt likt der det teller. (ikke med alle kvinnebekjentskapene mine da.. )

Det siste som også er helt utrolig at folk gidder å være sjalue på er at vi eier to hus, begge har vi måttet arbeide på men det ferdige resultatet har dobblet verdien på eindomene.

For å kunne ha råd til å pusse opp og ha disse to husene så lever vi sparsomt. Vi er nøye på hva vi velger å bruke penger på, men de fleste antar at vi har fått alt dette gratis og velger å slenge dritt om oss.

Det er så utrolig sårende å at jeg ikke kan bli kjent med folk uten at de vet ting jeg har fortalt andre i fortrolighet.. Jeg sitter jo ikke å skryter av hva vi har og ikke til alle, dessuten så er det jo bedre å skaffe seg hus ung enn å batale gjeld til man er 70..

I det siste så har slarvkjerringene tatt for seg barna våre, det er ikke måte på hva som feiler dem og oss som foreldre.

Når de stilles til veggen med direkte spørsmål på hva de etter sigende har sagt å gjort har de aaaaaldri gjort/hørt/sagt noe sånt..

Gleder meg så til å komme meg vekk i fra alt dette her..

SLAVKJERRINGER ER NOE DRITT!!!!!!

(ps: også slarvgubber som skal ha meg til å tro at mannen min er utro slik at de kan trøste meg... Idioter)

(ja, det er en utblåsning, men du kan komentere hvis du vil.. )

Annie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags omgangskrets har man hvis man klarer å i det hele tatt få med seg slarving? eller er det bare en bieffekt av å bo på et lite sted?

Skrevet

Glemte foresten at de har sikkert rett i sine ønsker for meg og om ti år sitter jeg med tafsetete ustelt hår, 120 kg og babler om to hus som ingen skjønner noe av og mannfolk blir rett å slett kvalme av å se på meg, mens barna mine antagligvis er over alle hauger fordi de hadde rett...

Annie..

Skrevet

Hev dere over de:) Sjalusien er skummel, men hev dere over de, og meng dere med de som er deres venner:)

Skrevet

Dette er et veldig lite sted ca 3000 stk, si at 1500 jobber innen det samme og til dels jobber med hverandre. Det er to skoler som alle barna går på.

Siden alt er så lite og inni hverandre har man stort sett ikke noe annet å snakke om en sladder (nei, jeg sladdrer ikke) Uannsett så sladder a-b B forteller meg det B snakker med x som kjenner meg så sier x - g som forteller meg det.

Dette er med andre ord EN STOR barnehage...

SÅ LEI!!!!!

Annie

Skrevet

Synst det hørtes rart ut. Fatter ikke hvorfor du skulle få så mange kjerringer på nakken.

Bo i hus, være tynn og ha fint hår er jo ikke unikt.

Er selv tynn, bor i dyrt hus og ingen slarver et ord om oss.

Kankje dere skal bytte omgangskrets?

Skrevet

Symp i bøtter og spann. Flytt til et sted uten intellektuell innavl. Det vil ikke minst gavne ungene deres, som da faktisk slipper å passe inn i de trange rammene for hva man kan like, si, drive med og se ut som.

Skrevet

Jeg tror at grunnen er at de fleste som er her aldri har eiet noe som helst, derfor synes de at vi har for mye...

Vi er begge under 30, og har det meste vi vil ha mens her er det folk som snart er 50 og enda ikke har nåla i veggen..

Dessuten så er det meste her ukjente så for å bli kjent må de ha noe å snakke om, de ser tydligvis ikke på nyhetene eller tv så da snakker de om andre og legger folk for felles hat.. Sammen står de sterke ehhhh..

Vi skal vekk herifra snart og tro meg vi gleder oss ALLE!!!

Skrevet

Ja, jeg vil absolutt anbefale dere å komme dere vekk derifra..

Foreldra mine fant "drømmeplassen" sin når de var ganske unge. De drev sitt eget firma, (som gikk så som så.. hadde akkurat nok til det de trengte+litt til), og drømmeplassen var altså på et sånt lite sted med rundt 2000 innbyggere. Folk begynte jo selvsagt å snakke om de med en gang.. og alle som har eget firma er jo styrtrike. Jeg tror folk har for lite liv på landet, og trenger litt spenning.. å være sjalu på folk som de tror kan ha mye penger, eller finne på andre ting om de, gjør livet verdt å leve.

Men det gikk jo selvsagt ut over oss barna. Antakeligvis satt foreldra hjemme og slarva, og ungene snappet opp holdninger og ett og annet. Så på skolen var det ikke særlig kult å være meg. Bare jeg sa etternavnet mitt så nikket folk og ahdde holdningen "hun er fra deeen familien ja.. mhm...."

Så for ungene dine sin del, så anbefaler jeg å flytte ;) Foreldra mine kunne ikke brydd seg mindre om hva bygdefolket slarvet om.

Skrevet

Jeg vokste opp på ett slikt sted, men jeg flyttet med en gang jeg var ferdig med 9.klasse. Kun 16 år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...