Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 jeg testet positivt på eggløsningstester i 11 dager etter ikm, så i går fikk jeg 2 negative og i dag fikk jeg positiv igjen.. hva skjer? jeg bruker billigstrimmler..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 jeg bruker også billigstrimler å jeg får posetive tester i hytt og gevær for tiden.. skjønner heller ingenting:S
Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 det er skikkelig irriterende.. aner jo ikke om man kan stole på de eller ikke.. jeg venter g-tester i posten, som egentlig skulle vært her for 1 uke siden, men de er visst tatt i tollen så må ringe dit for å få hørt hva jeg må gjøre for å få de.. er på dag 47 i syklus, om jeg ikke husker helt feil.. Skulle vell att mensen på dag 33, er det som er vanligst for meg.. jeg ha uregelmessig sykluser men bruker ikke ha så lange som nå..:/
Cybele Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Kjøp en digital g-test åp apotek, så får du svar! Må være vondt å gå og ikke vite:/
Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Skulle gjerne gjort det, men er ikke noe apotek her jeg bor. Er 3 t kjøring til nermeste apotek:/ Er bare en butikk her, og der kjøper jeg ikke pga sladder osv.. Men skal reise vekk til helgen så kan jo kjøpe en da:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 send meg en pm med navn å adr så kan jeg sende dg en strimmel g test... dn kommer sikkert frem i mårra eller fredag:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 nei nå skrev jeg før jeg sjekka om jeg hadde flere igjenn jeg var sikkert på at jeg hadde masse liggende men nei d var bare el tester.. beklager... men viss du setter inn penger på konto til meg så kan jeg dra på apoteket å få tak i test til deg å sende jeg må jo dit å kjøpe til meg sel uansett:P
Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 det går bra:) vil skjekke om de kommer i posten i dag først,og de kommer med posten kl kvart på 4 så er ikke så lenge å vente:) så skal jeg jo reise vekk på fredag inn til byen, og da kan jeg jo kjøpe en der uansett:) men tusen takk for tilbudet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå