grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 jeg fikk noe jeg trodde var el slim på kvelden 11 april og pos el test.. samme 12 april så da tenkte jeg JESS vi klarte å få til el helt selv.. men jeg har bare fortsatt å teste pos så det er nok bare kroppen min som tuller igjenn.. å jeg tror kanskje d jeg trodde var el slim kunne vært sperm rester??? så nå er d bare å vente på mesn slik at vi kan begynne på pergo.. her er et bilde av testene... http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/21
attpåklattimagen:-) Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Håpet er ikke ute enda vel?.. Kan være at egget trenger flere forsøk på å slippe? Hva vet vel jeg, men.... når har du IKM da? tydelig positive tester..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 kroppen min har lurt meg før .. da hadde jeg pos el tester nesten en måned i strekk:S håper at det fortsatt kan klaffe men har ingen god magefølelse... ikm ville vell vært rundt om kring 28 april? ja at testene er så tydelig posetiv er det som er så frustrerende for da er det så tydelig at noe er feil... når man leser rundt omkring skal man jo ha bare en max to dager med pos test... hm... bruker dere el tester?
Østfoldjente*85* Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Merkelig... Du er sikker på at du ikke er gravid allerede?! De slår ut på graviditet også nemlig...
attpåklattimagen:-) Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Ja jeg bruker eltester. Men syns det er så vanskelig, for mine er nesten positive hele tiden.... (varierer fra blek til mer kraftig annenhver gang..) og viser bare litt mer positivt da jeg faktisk har el...(tror jeg). Dette ble rotete, men......
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 jeg tok en G test i går den var helt blendahvit... men testoman som jeg er så blir d nok en dl testing fremover:P
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2009 hvilken typ test bruker du? hm.. ja da kan d være vaskelig å vite viss du må tyde testene... håper d klaffer for dere nå slik at du slipper å teste mer etter el:)
attpåklattimagen:-) Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Bruker mest strimler fra billige-tester. Har også noen staver fra samme sted liggende og tok en nå, ettersom jeg syns jeg merker el, og den ser da positiv ut!!!!!! Etter de syklusene jeg har hatt i det siste skal jeg da ikke ha el før den 19..??!! Minst like sterk farge og nesten like bred som kontrollstreken.. Det er visst ikke bare du som har det merkelig .... hm.. Håper virkelig at du er gravid nå, så du å slipper denne stria..;o)
Tweak Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Huff, dumme kroppen... :-( Jeg var også borti tull forrige syklus... Hadde masse el-slim men kun negative el-tester. Var hos gyn for noe annet, og fortalte at jeg hadde dette slimet. Han sa at alt lå til rette for å ta i mot et egg i livmoren, men der var ingen egg som var modne og heller ikke noe som nettopp hadde sluppet. Så el-slim i seg selv er i allefall ikke noe som garanterer el! :-( Krysser fingrene for at jeg får pergo-el i neste uke! Og krysser fingrene for at du får mensen snart slik at du kan begynne på pergo! Kunne ønske det var noe vi kunne gjøre uten medikamenter for å få i gang blødning...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2009 ååå ja .... hm... fader da så teit denne kroppen er altså.. husker når vi var små å tenkte har man sex så blir man gravid.. så enkelt er det altså ikke.... krysser d som krysses kan for at du får el neste uke ja <3 må bare vente på mens jeg å statse på at pergon funker ....
*SmurfeMamma* Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 hei du:) jeg tror ikke disse testene er skikkelig posetive... jeg hadde sånne tester fra dag 6 til dag 16 i syklusen, og trodde også jeg hadde bare posetive tester, men på dag 16 fikk jeg jo kjempe posetiv test, jeg gav deg link til den i en annen tråd grysom.. så fortsett og test så kanskje du får en skikkelig posetiv snart:) lykke til:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2009 disse testene er klart posetive i følge vedlagt instruksjon og bilde på instruksjonen... når jeg virkelig har hatt el sånn at vi har mål d med blodprøve har testene sett akkurat slik ut... jeg tok en stav test i ste og den er også klart posetiv så det er nok hormonkluss i den dumme kroppen min ja... statser på at det klaffer for dere nå som du fikk en så klart posetiv test:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå