Gå til innhold

Hvordan sier dere det på arbeidsplassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 5 uker på vei, og hittil har jeg vært i fin form, men denne uka har jeg vært megakvalm. I morgen skal jeg på jobb for første gang denne uka og jeg er spent på hvordan det går, i og med at jeg nesten ikke klarer å sitte oppreist hjemme. Mulig jeg må si det da til sjefen hvis jeg må sykemeldes... Æsj, jeg er kanskje barnslig, men jeg er så redd for at sjefen skal bli skikkelig skuffet, for jeg har bare jobbet der et halvt år og i tillegg er det bare et vikariat med mulighet for fast ansettelse til høsten. Og så er jeg også redd for at graviditeten skal påvirke om jeg får fortsette i fast stilling fra høsten av... Ble mye rot dette, men jeg har så mange bekymrede tanker angående jobben når det gjelder graviditeten.... Hvordan forteller dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

e måtte si d når e va litt over 4 uka. for e har høyrisikosvangerskap å måtte ha tilrettelegging, fra å jobbe på gulv til å sitte i kassa på jobb. e grudde me forferdeli. men dem tok d nå egentli ganske bra.sjefen vart nå heilt i hundre og gla på mine vegne og spør hvordan d står til titt og ofte. men e har så dåli samvittighet for nestsjefen som har fått enda meir jobb no. for e hadde nå ansvare for bestilling og ta varene som e bestilte. skulle nå egentli ha bestilling no som sjefen skulle på møter et par dager men så vart e sykemeldt for hadde litt brun utflod.er bare litt småkvalme somme gang.

jobben hos me også e d litt usikert på stillinga mi, så d går e også å tenker på. hadde 75%, men no etter påske skulle de si opp arbeidsoppsette til alle ansatte. bare e ikke får mindre. men e har nå ansinitet. og jobba lengre en mange andre da.har bare jobba litt over 5 mnd på den arbeidsplassen , men har jobba innen den kjeden i over 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...