Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken utviklet skikkelig vondt rygg, det som er litt rart er at det er øverst ved vingene mellom skulderbladene. Har holdt meg våken om nettene pga å ligge eller sitte ikke hjelper. Flere som har vondt på samme sted, hva gjør dere?

 

Det gir seg liksom ikke heller, har vondt hele dagen.

 

Litt klaging fra min side...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å oppsøk kiropraktor/manuell terapaut/naprapaut:-) De kan knekke løs låsninger i øvre del av ryggen, og komme med øvelser for å forebygge plager senere i svanerskapet! Jeg starta hos naprapat i går på grunn av ryggsmerter, og det virker som et bra opplegg. Forsøker å slenge inn pusteøvelser i hjemmeøvelsene jeg har fått, så blir det dobbel uttelling.

 

God bedring og lykke til da!

Skrevet

Kjenner til det. Jeg har i utgangspuktet for stor svai i korsryggen, noe som merkes nå. Skal til naprapat på fredag.

 

Jeg ville prøvd naprapat, kiropraktor eller manuellterapeut som alt er foreslått.

Skrevet

Takk for svar dere to, jeg har kontroll hos legen imorgen så jeg tenkte å prøve å få henvisning av han til et eller annet, det er jo så vondt så noe må jeg gjøre....

Skrevet

wow...dette hørtes ut som meg ..ahahha...:)

 

Jeg har vært sånn siste ukene, har ikke klart å sove på nettene, så vondt i hele ryggen, nedenfor skuldrebladene, men det var første natten i natt hvor jeg klarte å sove sammenhengende 5 timer...håper også at dette gir seg...

 

utrolig slitsomt....lykke til

Skrevet

Henvisning trengs ikke til kiro/manuell/naprapat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...