Gå til innhold

OBS OSLO mai mammaer, fult på Santinos i kveld...


wowo

Anbefalte innlegg

Hei

Det er fult på Santinos i kveld!! Mitt forslag er å møtes utenfor kl.18.00 og så gå å finne et annet sted, dersom det er flere som ikke sjekker nettet nå på dagen!!! Må jo klare å finne et annet sted evt. om noen vet om noe i nærheten så kan man jo bestille der og så får vi være noen som møter opp utenfor Santinos for å dra med resten?? Andre forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peppes bør vel være ok for de fleste? Er jo mye samme mat og prisnivå som Santinos :o)

 

Hva om vi velger den som er nærmest Santinos, så slipper de/alle som evt. skal møte de man ikke får gitt beskjed å gå så langt :P

 

Det blir vel den i Stortingsgt eller den nederst i K. Johan isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren med huleboer: Jeg rakk å bestille bord før jeg så tipset ditt om Thai-mat.. Kan jo dra dit en annen gang kanskje? :)

 

Bord er bestillt på Peppes Karl Johan (helt nederst i gaten) til klokken seks i kveld. Jeg (og kanskje noen andre...?) møter opp utenfor Santinos for å samle opp de som ikke får med seg denne beskjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rice Bowl har veldig god og billig mat, men de tar ikke reservasjoner og det er alltid litt (eller mye) kø der. Selv om køen ofte går fort er det vanskelig å dra dit om man er flere enn 2-4 stk maks.

 

Men kan anbefale det på det varmeste for de som vil dra dit ved en annen anledning! Nam! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kan også komme til Santinos å gå sammen med deg Therese. Kan dere som leser dette si i fra så vi vet hvor lenge vi skal vente!! Er en del påmeldte som jeg ikke vet hvem er, så vi får kanskje stå der til ti over eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Nå har jeg sendt brev til alle på facebook også.

Hvis jeg kommer ikveld så kommer jeg rett til Peppes! Så ikke vent på meg! :-) Står bordet bestilt i navnet ditt da, Therese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også rett på peppes... Er ikke så god på dette med å gå i dag, prøver å minimalisere antall skritt... møkkabekken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bord er reservert på et nummer tror jeg. Prøv 165653 (sto det på en sms jeg fikk fra Peppes etter bordbestillingen). Mulig reservasjoenn står på mitt navn også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer rett på peppes. Må prøve å få en halvtime på øyet før jeg går, så kan ikke garantere at jeg er helt presis. Men ikke vent på meg,i såfall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...