Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Men, føler jeg har sett meg helt blind på navn nå. *sukk* Har fra før en jente som heter Marlene. Navn jeg har tenkt på: Nicolay Joachim Lucas Casper Conrad Mathias Jonas Passer noen av disse, eller var de forferdelig stygge? Evnt andre forslag?
jadaneidaså... Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Av de du har tenkt på, liker jeg Mathias og Jonas. Ellers liker jeg Håkon, Sigurd, Magnus, Marius.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Synes alle navnene var fine, unntatt Conrad. Men de fleste av navnene du nevner er veldig mye brukt i dag, tror derfor jeg ville gått for Joachim.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Fine navn alle sammen, bortsett fra Conrad. Det navnet kan ikke jeg noe med:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Takk for svar Blir det dumt å velge et navn på M når vi har en M fra før syns dere?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Det er ikke dumt med et nytt M-navn!! Mine to elste begynner begge på S, og jeg synes det er flott. Jeg ville derfor også bruke S på tredjemann, men vi ble dessverre ikke enige om noe fint guttenavn på S... Så en fødselsannonse forresten der alle fire ungene hadde M-navn. Et vennepar av oss har tre T-barn, hehe. Mathias er jo nydelig. Ellers liker jeg Mikkel eller Markus. Lykke til - så gøy med en lillebror.
prebs Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes alle navnene passet; jeg liker best Nicolai (skrevet slik), Mathias og Jonas.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Jeg har en Malene og lillebroren hennes heter William....Skulle hete Torben eller Jonas men endte opp med William.. Syns Joakim og Konrad er fine navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå