Gå til innhold

Da er kattungene født:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pusen vår fikk bare 3 nydelige kattunger i går:).Hun var dessverre alene når det skjedde,for vi måtte en tur til Trondheim,jeg .skulle på ul og så ta fostervannsprøve! Men det gikk heldigvis bra likevel!

Vi så at det kunne skje noe når som helst,for da vi dro ut av døra i 7 tiden lekte hun fostervann.

Vi kom hjem i 8 tiden ca om kvelden,og da hadde hun født:).Og litt av en plass da,hehe..Hun ville ikke fø oppi kassen jeg hadde satt frem nei.Men under kjellertrappa er det masse kasser.Og hun hadde lagt seg helt underst under trappa i en smal lita kasse,med åpningen mot veggen! Og lurer på hvordan i huleste hun har greide å kommet seg inn dit:)).

Og det stinket kattapiss der!

Og det som var så trist var at 1 av kattungene var syk:((.Det så ut som om den hadde fått tarmene sine ut istedet for navlesnor! Jeg ba sambo ringe dyrlegen og han sa vi måtte bare la den dø,den hadde navlebrokk:((.Stakkar liten,og stakkar mammapusen! Så fælt det må ha vært å få en så syk unge:((.Og den ville ikke suge og få i seg melk,kansje den ikke greide,jeg vet ikke..

Vi greide ikke drepe den,så vi fant ut at det var vel best at den lå sammen med mammaen sin og få kos til den døde av seg selv!

Og mammapusen lurer jeg på om hun virkelig så at den var syk,sånn som hun la poten sin rundt og koste med den..

Den døde i natt..:((

Hun har ihvertfall 2 stk nå!

Rart hun fikk så lite unger synes jeg..Trodde det minste kattene fikk var 5 stk jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kattepus for og snart kattepuser! hun har fått før og da fikk hun 4 stk men ene døde...trist

Skrevet

Gratulerer med kattunger i huset da:o) Og er det ikke greit da at det ikke ble så mange....er ikke lett å få gitt bort heller.....

Her har vi nå 5 vakre små nurk som nå er 5 uker gamle og ikke nok med det....den andre pusen min er straks fødeklar og jeg håpe hun ikke får like mange....hehe! Og håper jeg finner gode hjem til alle sammen:o)

Trist med syke kattunger da!!! Men kos deg masse med de som er igjen og ikke minst med kattemor:o)

Lykke til:o)

Skrevet

vet ikke,den drakk ikke melk av moren,var bare veldig slakk...ringte dyrelegen og da,sa di vi sko se det litt ann,gjerne han kom til å bli bedre men det gjorde den jo ikke.. :(

Skrevet

Jo da,bra egentlig at det var så lite,men dumt at de 2 som var igjen hadde omtrent samme farger,skulle vært 2 forskjellige! Ja,ja..Men nydelige er de ihvertfall:).Samme fargene som moren,bare det at det er litt flere farger da,om du skjønner..

Den som er død var hvit og svart!

Er det for tidlig å se kjønnet nå eller??

oi,o,oi,bare masse kattunger hos deg da:)).Koselig det,men håper du greier å finne gode hjem til dem alle da:)

Skrevet

det som er : den katten vi hadde som fikk kattunger stakk av når vi ga vekk kattungene som overlevde...Hu blei tydeligvis så lei seg stakkars..vi hadde dem i sånn 14 uker tror jeg,var kjempekoselig synes jeg,men samb sa jeg fikk ikke lov å ha alle di kattene hehe,så vi måtte gi di vekk :(

så vi fikk ny katt i fjor,hadde bestilt time til sterilisering,og uka før så ser jeg hun står å har seg på terrassen hehe...og det værste av alt er at faren til denne katten her hoppet og på henne!! iiiiik! er visst lovt med alt i dyreverden!! hehe.

Skrevet

Hæ? Både katten + faren hans?? Haha..

Det er vel egentlig best å ha kattungene til de slutter å få pupp,er det ikke?? Da blir jo også kattemoren lei av kattungene også!

Skrevet

så nå at jeg hadde skrevet at det var samme katt som hadde fått pusekatter før,det er jo litt feil hehehe...gikk litt fort...er katt nr 2 jeg har nå :P

men ja,katten som hoppa på den nye pusen min jenna er faren hennes hehe,perverse dyr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...