Somy Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg fant noen mistenksomme meldinger på min samboers mobil, og det er ikke første gang. Men denne gangen fikk jeg lest både de han og hun har sendt... Han kommenterer at hun ser så bra ut! At han angrer på at han ikke tok kontakt når han såg henne. Hun sier han må ta kontakt eller gi en lyd, så de kan møtes... Jeg vet hvem hun er, de møttes på en fest hvor jeg var tilstede og han viste tydelig interesse for hun da... Uroer jeg meg for ingenting?!
Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Man leser ikke andres meldinger. Og det heter mistenkelig. Mistenksom er det du som er.
Mor&barn Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Om man er urolig er det sjelden for ingen grunn. Om man ikke har for vane og være urolig for alt. Jeg hadde iallefall reagert på dette.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Selvfølgelig kan han det, alle kan være utro. Du får spørre om han har hatt kontakt med andre damer, svarer han nei har du hvertfall tatt han i løgn
erteposen + 4 Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Det virker ikke som han er utro, men at han gir en kvinne oppmerksomhet på en måte som ikke er naturlig eller rett når en er i et forhold er det vel ikke tvil om. Jeg forventer av både meg selv og min mann at vi finner andre attraktive i løpet av vår tid sammen, så tiltrekkende at det hadde ført til noe mer om vi ikke var sammen. Men hva en velger å gjøre, spesielt når tiltrekkningen er gjensidig, er det som teller. Privat kommunikasjon som dette, med kompliment og invitasjon om et evnt. møte, er lang over streken i vårt forhold. Det en ikke kan si foran partner er å tråkke over streken.
Somy Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 Tusen takk for gode svar ) Beklager skrivefeilen. Tror ikke han har vært utro, men vi har snakket om å få et barn til, så blir jo litt usikker når jeg ser at han sender sånne meldinger til andre damer..:o/
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Jeg tror ikke han har vært det. Men syns allikevel at det virker som han leker farlig mye med ilden med den type flørting. Jeg hadde ikke syntes det var noe særlig.
Tøysetipp Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Akkurat det er like lett for oss å svare på som å finne nåla i høystakken. Men, halllo.. Ganske abvious at det er litt hummer og kanari å ta tak i der.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Huff, dette hadde jeg blitt såret over..Kjenner det bobler inni meg når jeg leser dette! Det er ikke akseptabelt i mine øyne, han er jo psykisk utro da! Jeg ville konfrontert han med dette, men hadde fått problem med å stole på han igjen ja..
cherry coke Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 Ikke godt å vite...men hva med å spørre han? Syntes disse meldingene var langt over streken.
Mamma+2 Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 Ut fra meldingene så er det tydelig at han ikke har vert utro..MEN jeg for min del syns ikke det er riktig av han å sende slike meldinger når han har deg. bruker dere å lese hverandres meldinger?? bare det at du gjør det viser jo at du ikke stoler på han.... Jeg er veldig var på dette området for det var slik jeg oppdaga at min eks hadde et forhold....,men han voktet mobilen sin som en hauk.... Snakk ut med mannen din....kommunikasjonsproblemer er ofte en grunn til at et forhold ryker......
Candy girrrl Skrevet 15. april 2009 #12 Skrevet 15. april 2009 Det er styggere å være utro enn å kikke i meldinger. Har man mistanke, kikk i vei. Din mann høres forøvrig ut som en barnslig, brunsten tosk! Om han ikke er utro kommer han til å bli det.
Supermamm Skrevet 15. april 2009 #13 Skrevet 15. april 2009 Høres ut som han godt kunne vært utro, men utifra meld. virker det jo ikke som han har vært det enda... Hadde min mann hatt disse meld. på sin mobil hadde jeg tatt det som et tegn på at vi hadde problemer i forholdet...
lena26 Skrevet 15. april 2009 #14 Skrevet 15. april 2009 Dette er ikke bra, at han sier at hun ser bra ut og angrer at han ikke tok kontakt. Det er jo greit hvis det bare slutter der, men hvordan skal man vite det da? Virker som du må være på vakt og tenke deg litt om du vil ha enda et barn med han.
Somy Skrevet 22. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. april 2009 Vel,prøvde igår å legge til rette for han at han kunne fortelle at han hadde sett hun dama eller snakket med hun,men han sa ingenting...kan vi kalle det å lyge eller å ikkje fortelle?!? Tror ikke han har glemt at han såg henne...eller?! Huff,blir helt surrete i hodet av alt dette! (
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 vel, selvfølgelig kan han gå med tanker om å være utro mot deg.. det er det vel i grunnen bare han som vet. det er vel ikke så unaturlig å bli betatt av andre når man er i forhold.. hva du velger å gjøre med det er opp til deg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. april 2009 #18 Skrevet 22. april 2009 jeg er villig til å vedde en 10'er på at han da blir sint og snur det mot henne og at hun har sjekket meldinger osv osv. hehe.. skyldigheten lenge leve. ;P skulle gjerne likt å se den mannen/kvinnen som da bare sa Ja, jeg har tenkt på å være utro mot deg. hehe.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 22. april 2009 #19 Skrevet 22. april 2009 Jeg leser på min manns mobil uten å være misstenksom egentlig, blir bare slik, aner ikke om han leser på min men det gjør ingenting om han leser igjennom meldingene:-) Hadde jeg kommet over denne meldingen hadde jeg blitt overrasket og synes det var absolutt over streken på hva som er akseptert....jeg hadde konfrontert han med denne meldingen og lurt på hva han har tenkt til å gjøre når han møter henne??? Vil gjøre det helt tydelig at jeg ikke finner meg i slik oppførsel
Tøysetipp Skrevet 22. april 2009 #20 Skrevet 22. april 2009 Da hadde jeg klikket i vinkel på tvers. Hadde noen tatt det som en selvfølge å sjekke mine meldinger. Type selvutslettelse. Enten konfronterer du ham, ellers så lar du være. Uansett er det ganske åpenbart at det er noe som ikke er som det skal. Jeg tenker på at du må sjekke meldinger og han som har meldinger med et slikt innhold.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #21 Skrevet 22. april 2009 Sjönner ikke at folk kan reagere mer på det faktum at hun leste meldingen til samboeren enn at han faktisk driver å flörter med andre kvinner. Merkelig verden vi lever i!!! Synes du har all grunn til å bekymre deg HI. Mannen din går laaaangt over streken synes jeg. Og vet dere hva jenter! Her i vår familie er verken post, emails, sms eller mms unntatt offentlighet!!!! Vi åpner hverandres brev og leser hverandres sms ol siden vi ikke har noe å skjule for hverandre!
Tøysetipp Skrevet 22. april 2009 #22 Skrevet 22. april 2009 Hadde synes det vært flaut å lese min partners meldinger. Jeg synes det er utrolig viktig å ha noe eget. Et forhold skal baseres på trygghet og tillitt, det skal ikke være nødvendig å sjekke meldinger eller mailer. Det er da privat. Mine venninner hadde ikke likt om min eksmann leste meldingene de sendte meg. Det forebeholdt meg, og ikke oss. Samtidig får jeg dånedippen av at man ikke kan ha noe privat lenger, selv om man er i et forhold. Mulig jeg er sær, men jeg kjenner kjettingene subber etter meg langs bakken.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #23 Skrevet 22. april 2009 Selvutslettelse, kjettinger som subber???? Ja, jeg synes faktisk du er litt sär der ja!!
Tøysetipp Skrevet 22. april 2009 #24 Skrevet 22. april 2009 Jeg må si jeg synes det er ganske storforlangende å forvente fri disposisjon til privat mail, sms etc. Selv om det er frivillig. Hva er det med det der? Hvorfor må man vite alt om hverandre og ikke ha noe privat? Det blir litt som det begrepet jeg forakter "min sin". NÅR blir man en annen sin? Er fortsatt meg selv jeg da, håper jeg. Jeg skjønner jo at dersom man har vært sammen i ørtenførti år at det er lett å havne "der". Likevel, å forvente det eller ta det som en selvfølge synes jeg er rart. Noen har behov for mer privatliv, og jeg er vel en av dem, da. Selv om jeg aldri har bedratt eller ført noen bak lyset av den grunn:-)
partyoffive Skrevet 22. april 2009 #25 Skrevet 22. april 2009 Synes faktisk at om han har vËrt utro eller ikke hores ut som det er fullstendig irrelevant!!! Du stoler ikke på han. Jeg hadde aldri orket og vært i et slikt forhold hvor du er så usikker at du tyr til og lese meldingene hans bak ryggen hans. Da er det noe grunnleggende galt med deres forhold. Synes du burde tenke deg godt om. Det at du spor om dette er svaret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå