♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 syns faktisk dette går fort jeg, mye raskere enn forrige svangerskap, gleder meg til å hoppe over til 2. tri i morgen <3
Ameli Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Da sees vi på 2.tri i morgen da, jeg har 199 dager igjen
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Å så bra for deg.....her har jeg enda 9 dager igjen før jeg når det målet. Så må bare smøre meg litt med tålmodighet ses inne på 2.tri om en ukes tid da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå