Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Er det slik at man ikke skal ta på kattunger som er helt nyfødte? Mener å ha hørt det, og at det er fordi mammaen kan avvise dem om det lukter menneske av dem... Eller er jeg helt dum?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Nei, mener også at det stemmer. Skal hvertfall ikke ta dem opp og kose masse med dem, moren må få kose mest med dem i begynnelsen og bli ordentlig kjent med dem. De kommer seg jo heller ingen vei sånn med en gang, så det beste er nok å la dem i fred til de er noen dager gamle.
Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 katten min fikk kattunger for ett par år siden,og vi måtte flytte litt på di,hu skjønte tydeligvis ikke at hun ikke kunne sette seg på di,og hu avviste ikke kattene sine etterpå..følgte bare godt med når vi var nær di. pluss jeg ringte dyrelegen nå jeg hehe og spurte,det gjør ingenting å ta på di!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 det gjør ingenting å ta på kattungene, det som er viktig er å kattemoren kos FØR man tar kattungene, for da vil ho forstå at man bare skal kose, men ikke ha de for lenge når de er nyfødt, de griner mye og da blir kattemor bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå