Minesmå:)+en til! Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Kan man bade i boblebad (privat), helt nytt, eller er det fy, fy? Mor og Svigermor mente jeg ikke kunne bade, men jordmor sa i går at det ikke var noe farlig. Innspill?
rosa76 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg var på ferie 6 mnd på vei og tilbringte tid på SPA. Pratet med JM på sykehuset og hun sa jeg bare skulle slappe av og kose meg. Boblebad var ikke farlig. Det er jo lukket "oppi der" så bassilusker ikke skader.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Bobla meg masse med nr 1, ikke fullt så mye med nr2 pga merket jeg fikk kynnere. Denne gangen har jeg stått over pga mye kynnere OG bekken/ryggplager. Vet liksom ikke hvor heldig disse strålene er mot den vonde ryggen min. Men som sagt har jeg bobla meg masse og det gikk helt fint! Fikk bare beskjed av lege og jordmor at jeg ikke burde boble de siste 14 dagene før term, for da var det ikke sikkert at jeg kjente om vannet gikk. Og priv er bedre enn offentlig (men offentlig er ikke fy-fy det heller). Da vet man somregel at det er greit vedlikeholdt.
tre gulljenter <3 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Vi har boblebad hjemme. Jeg synes det er herllig å sette seg oppi det varme vannet! Jeg bruker ikke sette på bobler, men det å ligge å kose seg i det varme vannet gjør godt for rygg og bekken, synes jeg. Og fikk beskjed om at det ikke var noe problem.
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 Allrigth! Da blir det boblebad på meg:)
_Mita_<3 Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Hei:) Bad og kos deg du:)) Vi har selv boblebad ute å sitter der hver kveld. Snakket med JM om det med en gang jeg ble gravid og hun sa det ikke var noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå