Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Har en sønn som bor i tilsyns bolig. I påska var han hos meg,og en kamerat av han skulle være hjemme hos min sønn ,da han kameraten har blitt kastet ut hjemmifra. Men han hadde festa der,og alt var rasert der.Dem har tatt gullsmykker til min sønn til flere tusen ,stjålet passet hans,x box han fikk til jul. Min sønn kom hjem og fant kjæresten sin i senga med en en kurder,som liksom skulle være kamerat av min sønn. Det endte med slåssing. Politi blei ikke tilkalt,kurderen stakk av. Men nå så for han oppringninger fra flere arabere om at han skal bli brent levende,begravd levende. Draps trusler hele tiden.Han tør ikke annmelde,fordi han sier det blir verre da,dem er 15 stk. Er det mulig? knuller dama hans,tar tingene hans.Og vil ta han fordi at han og araberen slåss. Og verste av alt er at han som skulle få være i leiligheten hadde,festa med dissa gutta,og vært med på alt. Huff langt innlegg,ikke sikkert dere skjønner alt jeg skriver ,har skrive problemer. Så nå er min sønn hos meg en periode,men må sende han til portugal,en stund,da han ikke kan gå ute. Noen gode råd fra noen ?? Jeg har ikke noe imot arabere eller andre fargede folkeslag,fins mye godt i alle folkeslag problemer.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Beklager, men tror slike problemer vil forfølge deg resten av livet. Det har med valg man tar og veier man går. Du kan jo ta valg som gjør livet lettere for deg men jeg ser ikke for meg at du kommer til å gjøre det. Sorry
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Du lar sønnen din som bor i tilsynsbolig være alene i huset ditt med en kurder.............. Man får problemer når varsellysa ikke funker som dem skal........
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Det hjelper hvertfall ikke og sende han bort til portugal. Dere må ta tak i det med en gang. han må jo anmelde det, og skaffe seg nye venner. Det går hvertfall ikke over eller blir bedre med og stikke av.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Lurer litt på hva en med sønn på 19 gjør inne på BIM/DIB ? Er det tilfelle at du er gravid 20år etter sønnen din? eller har en liten baby? Isåfall synes jeg det er sært....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Tja, det er vel ikke noe aldersgrense her, er det? Det er mange her inne som har store barn, inkludert meg. Er vi ikke velkomne her?
Gjest Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 klart dere er velkommene her:) Når det gjelder sønnen din så har jeg ikke noen kjempe gode råd, men ønsker deg og sønnen din lykke til videre i hvertfall. Utrolig kjiip situasjon
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Er det noe galt i å få barn hvis man har barn som er 19 år fra før da? Min mor fikk min lillbror da jeg var 15 og min søster var 20.. Vi er mer som tanter enn som søstre for ham.. Og det har hjulpet mamma mye at vi var såpass gamle da hun fikk han i og med at hun ikke har noen familie som kan hjelpe utenom oss.. Jeg har selv lyst på en etterpåklatt.. Og alle er da velkomne her uansett om de ønsker seg barn, er gravide, har baby eller barn på 19.. Jeg kan ikke finne noe reglement som sier noe om hvem som har lov og ikke lov å være her inne.. Men over til det som var innlegget her.. Dere må anmelde disse folkene.. Det vil ikke hjelpe å sende bort din sønn.. Du må også få hjelp til sønnen din.. Han er tydeligvis på vei i feil spor, og hadde jeg vært deg ville jeg bedt om litt mer profesjonell hjelp.. Før det går aldeles over stokk og stein..!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 han vil ikke få mindre bråk med dem om han ikke andmelder, selvfølgelig må han gjøre det. Han bør også anmelde den såkalte kameraten sin som slapp disse menneskene inn i leiligheten. Så må hans personnummer sperres så de ikke kan ta opp lån/kredittkort og abonnement i hans navn. Han må selv kontakte det tre selskapene som driver med kredittsjekk. (alle må kontaktes.) De kan også gi en liste over de som har kredittsjekket han, er det noen så må dere ringe alle disse selskapene for å få ordnet opp i dette. Jo raksere jo bedre. Dere må også melde både passet og annet stjålet. At han havnet i slåsskamp for at jenta hans hadde sex med andre var noe tudd da, han burde ha insett at så lenge hun er villig med på det så er det bedre å bare kaste henne ut av livet sitt. Men det mest viktigste er faktisk at han får sperret de fra å ta opp gjeld i hans navn. så om dere ikke har gjort det gjør det med en gang. Og om han får dødstrussler nå, hva får han/deg til å tro at det i hele tatt kan bli verre når dere andmelder? Det har vel nådd max allerede.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 Står ikke noe omalder her eller.jeg har ei på 4 år og en på 1år .Så da kan jegh ikke være her eller? Hva gjør dem som legger ut om sex livet sitt her ,eller de som krangler med naboen da .
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #12 Skrevet 15. april 2009 Newsflash: Folk HAR unger med mange års forskjell, anonym 11:27.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #13 Skrevet 15. april 2009 de kurderene er sikkert bare redde for at sønnen din skal kontakte politiet eller at foreldrene skal få vite hva de har gjort. jeg synes at han burde anmelde det. synd med muslimske folk som mister religionen når de kommer hit til vesten. ønsker deg lykke til og forstår at du er fortvilet. alle lever for å lære så forhåpentlig lærer sønnen din å velge venner med omhu. hun kjæresten burde han bare få ut av livet sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå