Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er flergangsfødene, kjøper dere ny madrass til babysengen? Har en som er brukt 1 gang, den ser ikke ut som den er brukt engang... Men bør jeg alikevell kjøpe ny? Mener å ha lest en plass om krybbedød at det svarer seg å ha ny madrass til hvert barn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, om det er ditt eget barn som har brukt denne madras før så ville jeg ikke byttet ut. bare luftet den kjempe godt.. siden den kun er brukt en gang før.

står om stører risiko for krybbedød ja, men det er mest om man arver madras fra andre. de utenom egen kjærne familie. viktigst er at den fortsatt er fast så ikke ungen bli å synke ned i madrassen. men om den forstatt er god som ny ville jeg ikke byttet.. som sagt bare luftet. det går ann å legge på et tisselaken også, da slipper du at sporstoffene fra tidligere barn blir pustet inn av ny baby..

Skrevet

Vår madrass og seng er ikke helt firkantet, så vi har litt problemer med å finne en ny en her vi bor nå.

Men vi brukte madrassbeskytter med forrigemann og den vasket vi med en gang det lakk noe ned. I tillegg har vi vasket det tykke trekket selve madrassen har rundt seg. Og kjøpt ny overmadrass da. Så da tar vi sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...