Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 per dags dato har vi en sånn vugge som henger i taket til lillegutt. Han nekter å sove i noe annet hehe,ikke det at jeg har prøvd så veldig mye da..men har begynt å små prøve nå for om ei lita uke så flytter vi og der kan vi ikke ha den vugga hengene i taket. men det er ganske så misslykka å få han til å sove i sprinkel senga si.. Grunnen til vi har brukt sånn vugge til han var at han hadde kolikk,og det var den eneste plassen han roet seg oppi,og oppi vogna. SÅ det jeg lurer på her,er om noen av dere damer har noen tips til hvordan jeg skal få han til å sove i denne sprinkelsenga? Takker for svar )
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Vi bytta fra vogge til sprinkelseng da vesla var 6 mnd. Og det var ett sant helvette. Hun var blitt vant med å bli vugget i søvn. Og det var jo ikke snakk om å sove i sprinkelsenga. Det ble til at vi stod der og ristet senga opp og ned.. hehe.... så sikkert skikkelig bra ut. Men ungen sovnet som en stein:))) Når vi skjønte det funket, så ristet vi litt mindre for hver dag. Tok ikke lang tid før hun sovnet uten at vi stod der og humpet senga opp og ned:) hehe Kanskje det er noe å prøve om han er vant med å bli vugget i søvn?
Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 hehehe,ser det for meg! stå der å riste ei sprinkel seng hehe... Vi flytter på mandag,så jeg skal bruke denne uka på å venne han til sprinkel senga...føler det kommer til å gå dårlig...han våkner jo med en gang jeg ikke vugger vugga,så han er nok ganske så vandt til å bli vugga! Han er 4 mnd på søndag. Fikk han til å sove i sprinkel senga i forrige uke faktisk,da la jeg meg med han i min seng og ammet han til han sovnet så lurte jeg han forsiktig oppi sprinkelsenga med mi dyne oppi,sånn at han kunne kjenne den lukta av meg,og det funka faktisk,men når jeg sko prøve det igjen så funka det ikke,han lar seg ikke lure mer enn en gang ser det ut som hehehe Takk for svar forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå