Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Eg lure egentlig litt på kor ofte dåkker har sex?! Sånn hvis en ser bort ifra babylaging og el jakt lissom!?? Lese liksom om jenter/damer her inne som overhooode ikkje hadde takla sex annenhver dag..! Eg ska jo helst ha det hver dag...!!! (burde vært gravid for leeeeeenge siden ) Meg og gubben variere vel fra ekstreme 14 ganger på ei uke te kanskje tre. Men då e det kriiise og da hvis det blir så lite..haha!! Så takk om der e noen som gidde å svare meg
Andremann snart? 3.pp Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Da har vi det omtrernt som deg- kan nesten telle på en hånd antall dager vi ikke har hatt sex i løpet av forholdet vårt, en eller to ganger om dagen er vel vanlig for oss, det KAN bli tre, og det det KAN bli ingen... Tenker i forhold til graviditet at man "helst" bare skal ha sex annehver dag pga sædkvalitet/ mengde, men det må da gå om man har sex oftere og;) PS! Vi gifter oss i august- hurra:) (må bare si det til alle;)
attpåklattimagen:-) Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Morsom undersøkelse dette da:) Alt fra hver dag, til to ganger i uka..... Er vel helst meg det står på.... Fra EL og mot IKM, har jeg mere lyst enn ellers, så da blir det litt oftere. Hadde vel blitt hjulbeint jeg tror jeg med 14 ganger I UKA!!!!! (knis)
attpåklattimagen:-) Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Grattis med giftemålet Andremann i magen snart?! Så koselig!
blirjegsnartmamma Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Når vi prøver har vi sex annenhver/hver dag.. Men nå som vi har pause, så blir det ikke så ofte, par ganger i uka bare.. Men det er litt godt også, litt mindre press og mer tid til kos Jeg har sykluser på alt over 40 dager og laaangt oppover, så det kan bli noen intense perioder for å si det sånn, der vi ikke tar hensyn til hodepiner, forkjølelser eller lange dager på jobb.. Men hva gjør man ikke for å bli gravid..
malla85 Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Vi har hver dag rundt el, ca. 7 dager. Ellers når vi føler for det....
LHHR Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Ca. 2-3 ganger pr. mnd. Tror det kommer litt ann på hvor lenge man har vært sammen også. I starten på forholdet var det som dere skriver 1-4 x pr. døgn. Nå som vi har vært sammen 15 år, er det fort søvnen som lokker mer enn sex....
TogT Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Varierer veldig hos oss. Fra hver dag en hel uke til 1 gang hver uke. Øker som regel under EL, men gjennomsnittet er 1-3 ganger pr uke
Østfoldjente*85* Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Hvis jeg skal svare sånn gjennomsnittlig, så er det nok 2 ganger pr uke tenker jeg, +-. Under de dagene jeg regner med å ha EL (som jeg i grunn aldri vet- pga uregelmessig mens), så prøver vi på annenhver dag... Fra CD 10- 22 ca. Spesielt i de pp hvor jeg tar pergo prøver vi å få til annenhver dag... Slitsomt i grunn, hehe... Men for all del, sexen er bra- og det er flott! men er jo ekstra bra å bare kunne ha sex uten å tenke på dissa barna hele tiden... Tror som henne over her skrev- sex intervaller avtar etter x- antall år.. Vi har vært sammen i 9 år, og har ikke sex 4 ggr pr døgn, slik vi hadde da vi var nyforlska.. hehe!
monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 Hadde det vært opp til meg: hver dag, flere ganger om dagen nesten.. Men det blir vel rundt 3ganger i uken, noen uker mer ,andre mindre... Her er det gubben som ikke orker, men det blir vel kanskje sånn når man står opp 5 om morgen......hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå