Gå til innhold

trilletur i oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg blir gjerne med på trilletur:)

men mandag er jo i morgen..lenge siden jeg har vært inne her..finne en annen dag kanskje?

 

mvh kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir også med på trilling :) Håkon har fortsatt ikke fått noen operasjon, så vi er ledig! Noen fler som vil bli med?? Komkom! Frognerparken høres fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo!! jeg blir gjerne med.. kan ikke torsdag (denne) jeg heller..

men har ikke tilgang på nett den neste tiden, så om noen kunne sendt melding hadde vært flott 90925093

 

helene og kaspar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ta en tur på onsdagen denne uka da?? Jeg sender mld til Kjersti og Tone, bare de jeg har nr til... Så møtes vi i frognerparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Ble litt surr i tull dette her! Jeg skal plutselig til Hamar i morra jeg.. Men siden det ble litt kort frist, kanskje vi bare skal si en dag neste uke, så får vi med oss fler og?? Få sendt ut noen meldinger.. Men dere må jo bare gå i morra dere altså!! Neste uke passer alle dagene for meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

begynner å bli lenge siden jeg så flere av dere..

vi er gjerne med, emn kunne godt tenkt meg ett 'nytt' sted å trille?!

eller?

=)

 

hei og hopp!

 

er så stolt Kaspar har begynt å sove fra 20.30 til 05-06, får litt pupp og sover i to timer til, til klokka 8! etter mye jobbing- fixa det seg til slutt!

han skulle ihvertfall ikke i seng før kl.23!! =) tidligere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Håkon er med om han er i fin form! Har vært en del forkjøla og greier i det siste, så vi må se ann hver dag! Det er det samme for meg hvor vi triller, koselig uannsett :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Nå er det snart onsdag. Skal vi bare si utenfor hovedinngangen til frognerparken kl 12.00? Må nesten ha noe håndfast så det blir noe av denne gangen ;). De som vil trille andre plasser får gjerne komme med forslag! Gleder meg til å se dere og babyene, sikkert vokst masse siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer inte, måste jobba med bachelor...men blir gärna med nästa gång. Kos dere!!!

 

Klem från Elin & Ole Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er blitt syk og kunne desverre ikke komme..

håper dere ikke ventet, har ikke nr til noen av dere så litt vanskelig å få gitt beskjed..

håper dere hadde en fin dag:)

jeg og leon håper på å få blitt med neste gang=)

 

mvh kjersti&leon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble bare to, men det var veeeldig koselig ;)

Skal vi sette opp neste treff!? noen som har forslag til hvor vi kan møtes, jeg er ikke så kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra blir Håkon innlagt på riksen for neseoperasjon! Endelig! Så da blir vi nok ikke å komme på trillingser nærmeste måned vi nei!

Håper trilleentusiasmen tar seg opp i sommer, det er veldig kosli å møte dere, men synes det blir litt sjeldent!

Sist var vi bare to, men det var trivelig det også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med operasjoen!!! Skal tenke på dere:) Vi er gjerne med på litt hyppigere trilleturer fremover. Trivelig med selskap på de utallige turene:)

 

Sandra og Oscar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med operasjonen!!

 

vi blir gjerne med på hyppigere turer=)

hva med piknik i en park neste uke om det blir finvær?

 

kjersti og leon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til ja!! =)

 

jeg er også med på tur, kan vel egentlig alle dager utenom mandager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...