Gå til innhold

Reveenka i ødemarka...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere har jo sett den laaaange oppkjørselen vi har til gården(fine folk hadde det, sånn atte husmannsfolkene kunne få gå seg møre før de kom frem, andpustne og med lua i handa.... ) - men nå er bare problemet det at vårløysinga har gjort den aller aller nederste delen av veien ufarbar sånn at det plutselig er sjølfolket som er nødt til å gå seg møre og andpustne for å komme seg hjem....

 

Ti minutters frisk gange i motbakke på morgenkvisten etter nattevakt får en ikke akkurat god og søvnig...c",)

 

Jeg burde kanskje gå i bingen, siden revungene kommer fra skolen om drøyt fire timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg du skal, finfrua;-)

 

Nå vil jeg vel kanskje påstå, med fare for å virke ufin, at det stedet du bor på ikke minner om et veldig maritimt sted.... eller?

 

Så da kan jeg forstå at det er tøffe tak når man må svømme, så gå i motbakke, deretter må du kanskje forsere trappa for å komme i bingen eller??

 

Uansett vil jeg ønske deg en god dags søvn;-)

Skrevet

He, he, synes jeg ser deg. Håper du fikk sove til slutt da slik at reveungene ikke tok helt knekken på deg når de kom seg opp bakken, he, he ;-)

 

Men fikk faktisk litt erfaring med vårløsninga selv her i de mer tettbygde strøk også i dag. Eldstejenta og jeg var på vårens første joggetur og den faste ruta mi var på ingen måte tørket opp. Hjalp jo ikke mye å ta det med ro og balansere litt mellom de værste myrhullene når en løper med en snart 9 åring som helst gjerne hoppet rett opp i gjørma enn rundt....

 

Men oppkjørselen gikk tørt og kjappt da ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...