Elise18.11.08 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg har hatt to behandlinger mot bekkenplager, men det har ikke hjulpet i det hele tatt.. Er det da noe håp? Noen med erfaringer?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Det kan være, det hjelper på mange. Men for min del var det bortkastet, funket ikke i det hele tatt, dessverre.
Sik Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 jepp, jeg har hatt kjempebra erfaring med det, begynte på modningsakupunktur i uke 35, og bekkenplagene ble mye bedre, jeg gikk til en ganske erfaren akupunktør, klinikk fjeld, hun er spesialisert på prøvere, gravide og barn. gi det noen forsøk til (det kan kreve noen behandlinger før det løsner), og prøv å finn deg en akupunktør med erfaring! jeg hadde gått til osteopat gjennom hele svangerskapet, og bare det hjalp ikke bekkenet, men mulig kombinasjonen med nåler hjalp til!?
Elise18.11.08 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Heisann:) Takk for svar. Hun har god erfaring så da er det bare å håpe. Får gi det et par behandlinger til. Var det sånn at du ble verre etter den første eller andre behandlingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå