Gå til innhold

39 uker og kollbøtte... Jo, det er mulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det er mulig!!!

Jordmor klaret ikke å kjenne hodet i bekkenet, og hjertelyden ble funnet over navlehøyde... Huffa tenkte jeg..

Ble snakk om setefødsel osv - ble så henvist til ultralyd etter å få satt noen nåler for å PRØVE å få babyen til å snu seg igjen - og det gikk bra!! Er så fornøyd nå.. Men resultatet av all klemmingen og stresset det var i går var ei natt med sinnsykt vonde kynnere og lite søvn... jeeeeeeesp... Så i dag blir det en slapp dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! At det er mulig!! Merket du ikke at nurket snudde seg? Jeg har fullstendig panikk for at hun skal snu seg. Jeg er 39+2 og hodet er ikke festet og har ikke tenkt å ha setefødsel:) Så bra at h#n snudde seg igjen da iallefall. Lykke til:)

Skrevet

Har vært en meget aktig baby hele veien, og jeg har hatt noen ekstreme bevegelser ja.. Men merket ikke noe på forhånd, så jeg aner at det måtte ha skjedd på natten - huff.. Sååå aktiv vettu, men NÅ håper jeg det er slutt på "tullet" og det håper jordmpr også hi hi..

Skrevet

Absolutt mulig det ja!!

Andremann lå i tverrleie helt til dagen før termin, han snudde seg da til hodeleie...Med tanke på at lillegutt var 55 cm ved fødsel to dager etter kan du si at den vendingen kjentes....

Skrevet

Jeg har også en gledens dag i dag, Min lille har snudd seg og hodet er festet. Krysser fingre for at han ikke skifter mening.

Har endel nedpress og ømme kynnere, men ettersom dette er 3. gang, kan det ta litt tid - har jeg hørt.

Skrevet

De sa til meg også at hodet nok ikke ville feste seg før fødsel denne gangn er 2. gangs. og hadde rommelig bekken - men hodet begynte å bli såpass tungt nå - så de spådde at h*n ville holde seg slik nå.. Kjenner at den skifte side bar, glir ryggen fra side til side - så da er den vel ikke festet nei..

Tok en "alvorsprat" med h*n i går, "selv om du nok er utålmodig du også etter å komme ut i det fri, så er det best å ligge med hode nede ved exit`en" hi hi hi.. Tror den skjønte det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...