Gå til innhold

Sandefjord ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ville bare informere dere som ikke har vært å sett på bim treff siden, om at det er treff i Sandefjord på Da Vinci, Tirsdag 20 april Kl 14.00

Håper dere kan komme:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, nå ble jeg positivt overrasket! Jeg er ikke så langt på vei enda, så noe treff skal jeg nok ikke på enda, men at det faktisk er treff her i Sandefjord er jo veldig positivt synes jeg! Det kan jo hende jeg blir med om noen ukers tid :)

Skrevet

Hei!

Så koselig! Jeg skal flytte til Sandefjord om halvannen uke, så jeg blir gjerne med en annen gang. Kjenner ingen, men har familie der. Jeg er i 19.uke, og har en sønn som blir ett år neste uke. :)

Skrevet

Så flott ;-) Jeg er nok med om det ikke dukker opp noe UL den dagen! ;)

Skrevet

Det er jo kjempebra! Bor ikke langt unna, så etter hvert blir jeg nok med:) Er litt for kort på vei enda til at jeg er med på BIM-treff, men håper det blir mange fler framover:)

Skrevet

Det blir bra:)) Er en del gravide nå i sandefjord som jeg veit om så er koselig at vi møtes å baby jatter litt:)

Jeg har også et barn fra før , han blir to år andre mai. så venter vi en gutt til i august:D

Har også laget en gruppe på facebook om noen er der som heter

Vi med termin i 2009-2010 i sandefjord område :)

Maya: Du har ikke neo valg snuppa:P

Skrevet

Hvor er den gruppa da søta? :-) Nei jeg har vel ikke det ^^ hehe.. Men jeg blir med så lenge jeg ikke skal på UL elno sånt! Vet ikke helt når det blir enda, men blir nok ikke før i løpet av neste uke eller neste der :-))

Skrevet

:)

Finner du den ikke? Søk der man søker etter venner og enter så kommer den opp:P hehe

Ellers ligger den på siden min.

Får håpe du får UL en annen dag enn akkurat tirsdag:) hehe

Skrevet

Fant den, du hadde invitert meg tror jeg ;-))

Jada, får nok ikke på tirsdag. Så det går så fint så ;) Det blir skøy! Gleder meg :D

Skrevet

:D

Vi er 9 stk forløpig så det blir hyggelig:D

Skrevet

Hei på dere :)

Jeg har kjempe lyst til å være med! Men er på jobb på dagtid, så får heller henge meg på neste gang, om det blir noe etter 16.00 :)

Skrevet

Beklager.. Ser jeg har skrivd Tirsdag 20 april.. Mener Tirsdag 21 april:))

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, men jeg jobber... Går det an å ha treff på kveldstid en gang...? Hadde vært hyggelig å treffe flere gravide ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...